Pages

Gornji oglas

Saturday, December 15, 2012

Haftanın Rüküşleri ! Hazır yılbaşı yaklaşıyorken ibret alalım :D

Eee her zaman haftanın şıkları olmaz tabii..Bazen rüküşlere de yer vermek gerekir.
Bugün onlardan biri işte. Neden?
Çünkü yılbaşı yaklaşıyor ve herkes 'Ne giysem?' derdinde.
Gözümüze batan yanlışları görelim ki , bir şey alırken de giyerken de dikkatli olalım...

Cate ile başlıyorum :)
Yaa hayır garezim yok kadıncağıza..Üstelik çok sevdiğim bir oyuncu. Ama 
giydiklerini ona bir türlü yakıştıramıyorum.


Yani tamam belki bir şeyler yapmak istedi..Hani bi ben ben olayım, sırtımı açayım beyaz giyeyim bide sadelik versin topuz yapayım dedi ama...Yok arkadaş onda oturmayan bir şeyler var..Ya duruşu,ya makyajı,ya soluk saçına soluk tenine giydiği renkler..


Taşıyamıyor diye düşünüyorum. Çok pot var. Belki başkasında iyi dururdu bu elbise..
Malesef Cate , haftanın rüküşlerindensin benim için :)


Gelelim yaşlanmak nedir bilmeyen Geri'ye..
Tamam cicisin,hala şeker kız kendi kıvamında olmak istiyorsun.
Ancak,güzelim bu kıyafet olmuş mu sana yaa! 
Ben sevmedim...


Üstelik biliyorsun kapıda bir ordu senin fotonu çekecek..Yani o hırkanın manası ne?
İnce bi kürk almak aklına mı gelmedi?


Veeee ahh Kim vay Kim !
Yav senin etli butlu olduğunu bilmeyen yok..Ama pardon bi tek sen bilmiyorsun!
Bu peplum,bu göbeği açıkta bırakan büstiyer...Yani sanırım aynaya bakmadan çıktın!


"Dur sağı kapatayım,biraz da göbeği içime çekeyim...Yok ya bu da olmadı..Yandaki fazlalıklarım ne olacak!"
modundasın!Çok çok fena!


Ayyyy bayılıyorum :DD 
Dikkat dikkat: 
Sizinde göbeğiniz, can simitleriniz, efendime söyliyimbıngıl bıngıl bir mideniz varsa,
ki olabilir ona bişey demiyorum..Zevk ve tercih meselesi..Ama lütfen ona göre giyinin.
Yoksa böyle bir görüntü ortaya çıkıyor siz farketmesenizde..


Megan Fox'a gelince..Bu fotoyu özellikle koydum.Açık ayakkabıya çorap giyerken dikkat edin:


Sabırsızlıkla beklenen 'en rüküş'e geldik :DD




Ben özellikle yorum yapmadım.Çünkü duramayacağım başlarsam :DD
Son foto için yorumu size bırakıyorum hahaha...

Naz*


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.