Pages

Gornji oglas

Thursday, December 20, 2012

Tohum Otizm Vakfı "Hediye Bir Gün" Alışveriş Fuarı

Tohum Otizm Vakfı 'nın her yıl gerçekleştirdiği geleneksel kermesinde yine tanıdık isimleri görüyoruz. Yardıma muhtaç çocuklarımız için yapılan her türlü organizasyona tam destek ! 

Görseller elime gelir gelmez birden afalladığımı itiraf etmeliyim. Maksat alışveriş, ortam kermes ama kıyafetler Tom Ford, Balmain olunca noluyoruz yahu dedim. Hatta şöyle iyi bir Pelin'ce yorum yapacaktım ama aynı saatlerde bir başka özel davet olduğundan bazı isimlerin pratik olmasını anlamayacak kadar odun da değilim :)




Aylin Tahincioğlu daha geçtiğimiz gün Arzu Sabancı 'nın üstünde benzerini gördüğümüz Tom Ford metal kemerli kombin giymiş. Üstüne yine Tom Ford pelerini, elinde Yves Saint Lauren Cabas Chyc çantası, bakımlı saçları ve makyajıyla son derece çarpıcı. 




Arzu Sabancı baştan aşağı burgundy (kırmızıya çalan mor) renginde. Nasıl yakıştırmış nasıl beğendim anlatamam. Hele bu renkle bluzunun rengi nasıl güzel gitmiş. Tek kelimeyle mükemmel. Ki bu tarz aynı renklerden oluşan parçalar insanı yorar şişirir ama kesinlikle bunu Arzu Sabancı 'nın kombininde hissetmiyorsunuz. Kolyesi nefis. Tam bir usta işi kombinleme. 



Begüm Şen 'in saç rengini gördüğümde işte budur dedim. Bu ton kendisine bir başka yakışıyor. Üstünde LV olduğunu tahmin ettiğim elbisesi, LV tasma kolyesi, LV çantası, gri pelerin kabanı ve Giuseppe Zanotti altın renkli ayakkabılarıyla pek bir şık pek bir havalı.




Alkoçlar analı kızlı güzel kareler vermişler. Ailede favorim Aslışah Alkoçlar. Gencecik yaşıyla sade tarzını ve doğal havasını çok güzel bir şekilde birleştiriyor. Güzel ve dupduru bir genç kız. Umarım değişmez. Gülşah Alkoçlar 'ın yüzü çok güzel olmasına rağmen makyajını yanlış buluyorum. Özellikle göz makyajı yanlış renklerde. Abla Neslişah Alkoçlar da çok hoş. Klasik günlük bir kıyafet içinde. Ayağında Givenchy çizmeleri olsa da siyah sade bir elbise ve renkli fularıyla bir kermes için tam dozunda bir kombin yaratmış.


Ayşegül Toplusoy 'un derili ve kürklü kırmızı paltosu epey iddialı. Klasik bir yolu seçerek siyah deri pantolon ve siyah bluzla kombinlemiş. Her zaman gülümsemesi yerinde zarif bir hanım.


Beyza Arslan 'ın Balmain kombini çok hoş. Ama üstünde 1 beden büyük duruyormuş havası hafiften rahatsız edici. Yani bir yerlerde bir oturmamışlık bir bolluk görüyorum. İnce triko olduğu için içi göstermesi sevimsiz olmuş. Pantolon paçası yine fazla uzun. Bunları söylüyorum ama yine de total look hoşuma gitti. Bir şekilde taşımayı başarmış.


Eda Erkin ve Reyhan Demirören 'in binici pantolonlu binici çizmeli kombinlerini sevdim. İkisi de gün içinde bir kermese katılmak için en doğru tarzdalar.


Lara Türker 'in kırık beyaz elbiseyle giydiği duman rengi kürk yelek ikilisini çok sevdim. Saçları, makyajı ve havası çok hoş.


Leyla Alaton yine eğlenceli bir kombin yapmış. Onda beğenmek beğenmemek olayına giremiyorum. Zaten onun da öyle bir iddiası yok. Çantası çok enteresan.


Melisa Kanatlı kırmızı yünlü elbisesi, loafer ayakkabıları ve sade makyajıyla çok hoş görünüyor.



Nevbahar Koç 'u kermese jean pantolonla geldiği için tebrik ederim. Gayet doğal ama spor şıklık içinde çok hoş görünüyor. 


Aynı şekilde Pınar Sabancı da gayet spor bir kombin seçmiş. Ama ne yazık ki bu jean modeli olmamış yakışmamış. Halbuki bacakları sütun gibidir çok güzeldir. Bu kareye mi has dedim ama hayır diğer tüm karelerde bacaklar kalın görünüyor. 


Reyhan Çiftçi 'ye bayıldım. Ohh nihayet diyorum :) Siyah mini elbise üstüne kürk yeleği, YSL çizme içinden çıkardığı uzun gri çoraplarıyla nefisss görünüyor.  Saçlarını benim sevdiğim tarzda salaş toplamış, gözlüğünü takmış harikaaa ! Gayet modern ve dinamik bir kombin yaratmış !! 

Bahar Şer 'in kombini renk olarak yorucu gelse de gayet hoş parçalar var. Hermes 'lerine bir yenisi daha eklenmiş ya da ben bu modeli ilk kez görüyorum. Derin Mermerci Ender Mermerci hikaye. Memleketin en sıkı Hermes koleksiyonu kesinlikle Bahar Şer 'de ! 



Ronit Gülcan 'ı yurt dışında Jennifer Aniston sanıp imza istediklerine eminim :) İnanılmaz bir benzerlik var. Kombini Türk sosyetesinde görmeye alışık olmadığımız tarzda. Buram buram Boho kokan tarzı yakıştırmayı bilmiş gayet hoş görünüyor. 


Siren Ertan Çarmıklı 'nın kombini de iddisız gibi görünsede iddialı olanlardan. Zeytin yeşili Tommy Hilfiger elbisesi, Chanel çizmesi ve Hermes Constance 'ı ile harika bir renk uyumu yaratmış. 

Mine Narin ise vücut yapısına göre en doğru parçaları seçmiş. 


Tansa Ekşioğlu 'nun abartısız, spor ve dingin kombini her zaman ki klaslığında.


Tuğana Savgı 'nın kombini tam yaşına göre gencecik. Lady Dior çantasıyla kattığı klasik havada tam kıvamında. Biraz olsun makyajının dozunu azaltsa çok çok daha iyi görüneceğine eminim. 


Yelda Tiftik bir kermes için abartılı görünenlerden olsa da biliyorum ki bundan sonra özel bir davete geçecek. O yüzden direkt yakışıp yakışmama olayına giriyorum. Karşımızda tam bir tonsürton kombin var. Grinin değişik tonlarını harika bir şekilde eşleştirmiş. Bu renge en uygununu yapıp bordo ruj sürmesi de işin bonüsü olmuş. Çok beğendim.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.