Pages

Gornji oglas

Tuesday, December 11, 2012

Davetlerden Ortaya Karışık Stiller !

Davetlerden gözüme takılan, beğendiğim beğenmediğim konuşmaya değer isimlerin hepsini bir araya topladım.

Mine Kalpakçıoğlu her zaman ki gibi çok zarif. İlk bakışta siyah bluzun kesimine bayıldım. Çok güzel taşımış ve klas bir kombin yaratmış. Kilitli kemeri, portföyü ve buna uygun ayakkabı modeliyle baştan aşağı harika görünüyor. Sorun olarak birtek makyajını görüyorum. Ağır makyajı ne yazık ki kaldıramamış. Doğal bir makyajla saçlarını açık bıraksaymış çok daha iyi olurmuş.


Feryal Gülman 'ın kıyafeti eminim hepinize tanıdık gelmiştir. Çünkü aynı Lanvin kombini çok önceden Rooney Mara 'nın üstünde görmüştük. Biliyoruz ki Feryal Gülman daha önce kim giymiş nasıl durmuş kesinlikle önemsemiyor. Beğendiyse onun için yeterlidir. Ve görüyoruz ki uygun bir kıyafetse giyenin yaşı hiçte önemli değil. Kıyafet Rooney Mara 'nın üstünde çok daha iyi durmuş ama Feryal Gülman da duruşuyla havasıyla pekala altından kalkmayı başarmış. Ayrıca riske girmesi de hoşuma gitti :)
Demet Sabancı Çetindoğan 'a Elle Style Awards ödüllerinde bayıldım. Konuşmasını yaparken çekingen ve naif havası dikkatimi çekti. Kısacık bir konuşma bile ne kadar zarif bir ruha sahip olduğunun belirtisiydi. Amaaaaa geliyor meşhur ama'larım :) Elinde öylesine uçsuz bucaksız imkanlar varken bir türlü tarzını bulamamış olması olmuyor yakışmıyor. Üstündeki çok güzel bir Emilio Pucci. Kolyesi çok alakasız. Saçlar ve makyaj da bir türlü olmuyor olmuyor :(
Begüm Şen yine uçmuş :) Üstünde ki dinamik kombini nasıl güzel taşımış koca bir bravo !! Her parçasıyla son derece havalı, cakalı ve buram buram son moda kokuyor !


Ve uzun zamandır kayıp bir isim var karşımızda. Esin Maraşlıoğlu ! Çok beğenirim kendisini. Nereye kayboldu da uzun zamandır ortalarda görünmüyor bilemiyorum ama tekrar gördüğüme çok memnun oldum. Kıyafeti de çok hoş. Çorap üstüne giydiği siyah minisi, tüvit paltosu, Chanel çantası bootie leri ile klasik bir Esin Maraşlıoğlu. Güzelliği ise hala yerli yerinde. Estetikçisini bilen varsa paylaşsın lütfen :)
Bahar Şer 'in aynı renkten kombini müthiş göz yorucu. Tabi sağolsun flaşlar da hiç yardımcı olmamış. Lakin güzeller güzeli kolyesine bayıldım !
Müge Canmutlu 'daki değişimin farkına vardınız mı ? Müthiş zayıflamış harika görünüyor ! Kendisine kocaman bir bravo ! Zayıflayınca daha bir boylu poslu görünmüş çok hoş olmuş ! Zayıflayan her kadın gibi mini giymesini anlıyorum ama çorap rengi olmamış. Tarzı genelde çok demode. Ben kendisinin yerinde olsam hemen bir stil danışmanından profesyonel yardım alırdım. Çünkü bu güzellik bu yeni görünüm harcanmamalı değeri bilinmeli !
  


Nevbahar Koç güzel Caroline Koç hem güzel hem zarif. Nevbahar Koç 'un çizmelerini sevmesem de kesinlikle kötü diyemem.
Beyza Arslan baştan aşağı Isabel Marant 'lar içinde. Çocuk partilerinde baştan aşağı marka olayını bir türlü sevemiyorum ve ısınamıyorum. Fazla abartıyı doğru bulmuyorum. Hele hele Hermes'ler Chanel'ler çok rahatsız edici. Kıyafetlerde organizasyonun ruhuna uygun bir dinginlik bir sadelik olmalı derim. Bu yüzden Beyza Arslan 'ın minimum makyajını sevdim. En azından fazla marka giymesine karşın bir denge yaratmış. Ahh bir de saçlarının sarılığını koyultsa ne iyi edecek.
Sitare Akdilek bir çocuk partisi için çok abartılı olsa da o kadar güzel görünüyor ki susma hakkımı kullanarak kendimle çelişmeyi bile göze alıyorum :) Kıyafetiyle incecik belinin güzelliğini ortaya çıkarmış. Zaten en güzel esmerlerden. Bu sefer ruj rengi de çok hoş görünüyor.
Pınar Talay da baştan aşağı Chanel 'ler içinde. Elbise, kolye, çizme herşey Chanel. Çanta Hermes. Dediğim gibi çocuk organizasyonlarında sevmiyorum bu kadar markaya abanmayı ama kibar ve hoş bir şıklık yaratmış olduğunu söylemeden de edemem :)
İşte çocuk partilerine bu şekilde giyinmeli. Ayşe Kucuroğlu bu konuda güzel bir örnek vermiş.


Ama bir başka davette de olması gerektiği gibi gayet gözalıcı. Elle Style Awards ile aynı gün gerçekleşen bir organizasyon olduğu için saç ve makyaj önceden yapılmış. Kıyafetini sevdim daha doğrusu ona yakıştırdım. Ama asıl beni ayılıp bayıltan o boynundaki muhteşem Swarovski kolye oluyor. Bu güzelliği Gossip Girl 'ün son bölümünde uyuz Georgina 'da da (Michelle Tachtenberg)görüyoruz :)


 Kalpçiklerimi göndere göndere sonunda kalpsiz bir kadın olmaktan korkuyorum :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.