Pages

Gornji oglas

Friday, December 14, 2012

Yılbaşı Hediyesi Almayı Düşünenler

Selammm benim sevgili okuyucularım..
Yeni bir yılı daha geride bıraktığımız şu günlerde,sizi de hediye telaşında sardı biliyorum..
Herkes , imkanları doğrultusunda , küçük - büyük bir hediye alarak
 sevdiklerini bir şekilde mutlu etmeye çalışıyor..

Ben de budurumda
 'Ne alsam acaba?' diye düşünenlerin imdadına yetişiyorum tabikiiii ;)

Yeniyıla kadar aklıma geldikçe hediye postları yapacağım..
Mesela bugün kendim için ayaklarımı sıcak tutacak bir ev botu alayım diyordum..
Aklıma hediyeler ve siz geldiniz :)

Bence ev terliği,ev botu,ev çorabı (şu kalın olanlarından),...artık hangisini tercih ederseniz, 
yeni yıl hediyesi olmak için hem ekonomik hem de bu soğuk kış günlerinde giymek üzere
 gayet mantıklı ve kullanışlı..

Hadi modellere göz atmadan önce bir de müzik açalım ;)


















Sevgiyle kalınnnn ;)

Naz*




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.