Pages

Gornji oglas

Friday, December 21, 2012

__O.V.E.R.S.İ.Z.E__

Artık hemen her parçada
kendini gösteren 'büyük beden' trendi soluksuz devam ediyor..

Ben kendimi bildim bileli kocaman,üzerime bol gelen kazaklara bayılmışımdır mesela!
Tayt-jean-çorap-şort-etek-...hatta hava güzelse altına hiçbir şey giymeden :) 
Onları her şeyle kombinleyebilirsiniz!

Son zamanlarda bıkmadan dinlediğim "Diamonds" sizler için gelsin bu kez ;)










Ben oversized paltoları sevmiyorum..




T-shirtler ve hırkalar ise favorim !













Bir kaç sezondur gömleklerin de "kocaman" kullanılmasına alıştık..





Geçen hafta Türkiye'den Toulouse'a dönerken özellikle yanıma bişey almamaya çalıştım.
Ama çok sevdiğim oversized hırkamı getirdim :)
Hava güzel olursa haftasonu onu giyeceğim..Sizinle de paylaşırım ;)

Naz*



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.