Pages

Gornji oglas

Monday, January 21, 2013

Biri sevgililer günü mü dedi? :p

Bu postu lütfen eşi ya da sevgilisi olmayanlar, yani altını çizerek söylemek gerekirse 
"yalnızlar" okusun :)
3 hafta kadar bir süre kaldı sevgililer gününe..Nasıl bir uğursuzluksa arkadaş ben yıllardır özel günleri yalnız geçiririm. E belli bir zaman sonra da bu özel günler özel gün olmaktan çıkmıştır haliyle.. Ayrı bir kutlama, hediye alma,yok sürpriz hazırlama,tatil planı yapma,yemek için rezervasyon olayını çözme......gibi durumları yaşamak benden uzak olmuştur 14 Şubat günleri için.. Gayet sıradan bir gün olarak geliiiirr ve geçerrrr..


"Erkek arkadaşıma hediye bakacağım hadi sen fikir ver!"
"Kız arkadaşım için hediye bakıyorum yaaa sen zevklisin şunu nereden almalıyım?"
"Sen olsan şöyle bir şey yapılsa ne düşünürsün?"...............

Gibi türlü 14 Şubat öncesi hazırlıklarında "fikir babası" rolü oynamak bir yere kadar!
Allah'ım ne günahım vardı yaaaeee :D


Tamam "iyilik yap denize at"..Yok o buraya uymadı dimi? Neyse yani okey yardımcı olmak fikir vermek harika inanın :p Ama insan kendisi için de bir şeyler yapmak istiyorrrrrr haliyle .

O yüzden önüzmüzdeki 14 Şubat için yalnızlar partisi düzenleyelim diyorum ..
Nasıl olur? :) Akşam akşam kafayı mı yedim yoksa ben! Bu kez de ben fikir alayım ? :p

Naz*




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.