Pages

Gornji oglas

Friday, January 18, 2013

GÜNÜN ŞIKLARI : Begüm Şen, Ezgi Mola, Romina Hakko, Arzu Sabancı, Siren Ertan Çarmıklı, Gül Saygı ve Figen Kıral




Güne en şık bulduğum isimle yani Begüm Şen ile başlamak istiyorum. Louis Vuitton Resort koleksiyonundan nefis bir ceket seçmiş. Beyaz jacquard etek, beyaz ince bir triko, beyaz ayakkabı ve yine aynı renkte Hermes Pochette ile cekete hakkı olan ilgiyi ve başrolü vermiş. Saçları toplamış, harika bir makyaj yapmış ve işi bitirmiş. Baştan aşağı kusursuz bir şıklık ve güzellikte.




Nihayet memleket sınırları içinde tüm oyuncuların şık olduğu giyim kuşamlarına özen gösterdiği bir galaya şahit oluyorum. Bu işler sanıldığı kadar zor değil. Aslında yine bir orantısızlık yok değil. Mesela sağ ve soldaki ilk beyler oyunbozanlık etmişler ama yine de ana kadro durumu kurtarmış. Eşofman altından başka birşey giymeyen Şahan bile şık daha ne olsun değil mi :) Ezgi Mola ise verdiği kilolar sayesinde bir içim su. Özgür Masur elbisesi çok yakışmış. Zaten Özgür Masur 'un dantel kullanmada ustalığı biliniyor. Daha önce Beren Saat ve Bade İşçil 'de dantelin bolca kullanıldığı Özgür Masur imzalı elbiseler içinde peri kızı gibiydiler. Ezgi Mola 'nın saç modeli ve makyajı da kusursuz. 



Romina Hakko 'nun değişik desenli haki yeşili elbisesi yakışmış. Valentino ayakkabılarla güzel bir eşleştirme yapmış. Doğal bıraktığı saçları, makyajı ve aksesuarlarıyla yaşına uygun çok hoş bir şıklık içinde.



Acaba Arzu Sabancı için birgün olmamış, napmış, olacak iş mi bu diyecek miyim çok merak ediyorum :) Bu gidişle hayalden öteye gidemez görünüyor. Deri pantolonu üstüne giydiği bordo bluzu çok klas ve tam onluk. Kürk yaka astragan ceketi, takıları, Tom Ford çantası, saç modeli ve kusursuz makyajıyla yine bakmaya doyulmayan bir Arzu Sabancı.





Siren Ertan Çarmıklı bu günlerde Chanel 'den vazgeçmiyor. Dikkatimi çeken ise ne zaman herkeste bir Chanel çılgınlığı yaşanıyor Siren Ertan bu markadan kaçıyor. Ama ne zaman Chanel 'i nadir görüyoruz işte o zaman Siren Ertan 'ın Chanel koleksiyonu ortaya çıkmış oluyor. Bu kadar da dikkatli bir kadınım işte hehe :) Mor renkli Chanel 'ine de yer veriyorum ama günün şıkına altın renkli müthiş güzellikteki Chanel döpiyesi ile giriyor. Nasıl bir güzelliktir o bayıldım aşık oldum ! Siyah tüylü Roger Vivier clutch ile eşleştirmiş. Siyah ve altın renkli Christian Louboutin Duvette düşünmesini anlayabiliyorum ama siyah renkli çorap işin içine girdiğinde birşeyler gözümü rahatsız etti. Ya da düz renkli bir ayakkabı seçseydi daha mı iyi olurdu.. Uzun lafın kısası Chanel döpiyesini o kadar beğendim ki acabalarım olsa bile günümüm şıklarındandır.



Gül Saygı baştan aşağı siyahlar içinde. Araya hareket katmak için Louis Vuitton eşarp kullanmış ve yetmiş. Çok daha iyi hallerini görmüş olsam da bu kombinini sevdim. Saç renginin kaldırdığı, yakıştığı bir görünüm içinde. Makyajı yine çok hoş. Havalı tarzda eşarp kullanımı konusunda da bizlere güzel bir örnek sunmuş.  


Figen Kıral 'ın deri elbise üstüne astragan manto giymesini çok sevdim. Mürdüm renklerindeki çanta ve ayakkabı eşleştirmesi kıyafetine dozunda bir renk katmış. Fuları, sade bir şekilde topladığı saçları ve makyajıyla rafine bir şıklık yakalamış. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.