Pages

Gornji oglas

Monday, January 7, 2013

Yeni Benefit Ürünlerim ;)

Selammm!
Uzun zamandır okul tatildi..Bugün sınava gitmek için 7 ye çeyrek kala yola çıkmak acayip zor geldi ammma iyi oldu..
Neden? Çünküüüü
 sınavdan sonra yapmayı en sevdiğim şey alışveriş olduğu için
bahanem hazırdı hehee :)


Benefit'in
Brow Zings kaş farı ve They're Real rimeliyle makyaj çantam tazelendiiii..


Kaş rengine göre 3 farklı tonu var. Ben light olanından aldım.
İçinde iki küçük fırça ve cımbız da var.


Banyo sonrası kabaran saçlarım ve doğal haliyle kaşlarım :)


Peki nereden çıktı bu kaş farı olayı? 
Çok seyrek olmasa da, bu gördüğünüz şekil benim doğal kaşlarım zaten fazlası yok yani :)) Ben biraz daha netleşsin istiyordum.
Dün sevgili blogger arkadaşım Rüya ile konuştum ve 
ne marka alsam falan derken,Benefit dedi. Anında ampuller yandı :)
Rimele de ihtiyacım vardı,çok duymuştum ama denemeye fırsat olmamıştı..
They're Real aklımdaydı.. Bakalım nasıl olduuu?



Göz kalemi,eyeliner vs kullanmadım fakat ona rağmen boş bakışlar kayboldu :))
Neden çünkü rimel gerçekten çok etkili ve kaşlar belirginleşti.
Kaş kalemi biraz yapışkan bir his bırakıyordu bende..Bu far da ise,öyle bir sorun hiç yok. 
Dokusu çok güzel..
Üstün körü sürdüm size göstermek için ama bu haftaki outfit postumda makyajı daha güzel göreceksiniz...
Bekleyiiin ..



Biraz şımardım hihaa


Saçlarım uzuyor yupppiii !

Merak eden arkadaşlarım var, yazın kazınmış olan kısmı işte böyle şimdiiii :



Öptüm sizi çok! Bye byee

Naz*



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.