Pages

Gornji oglas

Sunday, January 13, 2013

Gardolabın Olmazsa Olmazlarından 1

Merhabalarrr !
Toulouse'daki son pazar günüm bitmek üzere..İnşallah önümüzdeki haftasonu Türkiye'de olacağım.

Konumuz başlıktan da anlayacağınız üzere gardolapta mutlaka olması gerekenler..
Peki kim belirliyor bunu? Ben :)) 
Yani burada okuduklarınız benim için olmazsa olmazlar..
Ama herkes kendi için böyle bir liste yapabilir..Biz Eda ile bu muhabbete bayılırız.Uzattıkça uzatırız..

"Ya bu zaten muhakkak olmalı.....Arkadaşım bi kadının dolabında bu yoksa...
Şu olsa zaten istersen üstüne bir şey giyme çık!..." şeklinde uzar ve çok keyif alırız :))

Şimdi hem bayanlar hem de baylar için her postta tek bir parça olmak üzere bunları yazacağım..
Ama bu parçalar klasiklerden olacak.Yani şöyle örnek vereyim: moda diye "zımbalı çanta" değil.. Sade her zaman kullanılabilecek parçalar.
Buara acayip şekilde ağzıma dolanan bir parça var,çok seviyorum..Size de sürpriz olsun tıklayın..
Bakalım nelermişşş olmazsa olmazlar:


Bayanlar için siyah ve pudra topuklu ayakkabı.
Ben Louboutin'in Pigalle modeline bayılırım. (Eminim "e ben de tabikiii" diyorsunuz :)
Benzer modeller artık her bütçeye uygun şekliyle var.Siz de çok şık olabilirsiniz..

Sivri burun sevmiyorum diyenler farklı modelleri tercih edebilirler.





Ve baylara gelecek olursak..
Pudra rengi demiyorum :) 
Onun yerine en çok giydiğiniz kıyafet renklerine uygun kahve,taba.. artık sizin tercihiniz ve tabiki siyah ayakkabı.




Evet bu akşamlık bu kadar :)

Takipte kalın..

Buarada hediye çekilişimizi hatırlatayım:

Ayın 24 üne kadar devam edecek. Katılmayanlar bence şansınızı deneyin.. 
Kazanan neden siz olmayasınız ki? :)
Baylar siz de, sevgilinize,eşinize,annenize,arkadaşınıza hediye etmek için Benefit'in bu harika setini kullabilirsiniz:


Naz*



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.