Pages

Gornji oglas

Tuesday, January 29, 2013

Sag Ödülleri 2013 (benim beğendiğim 3 ve beğenmediğim 5 isim)


Selam canım takipçilerim :)

Bazı günler vardır hani,hiçbir şeyi beğenmezsiniz, her şeye bi laf bulursunuz .. İşte bugün Sag Ödül törenindeki fotolara bakıyordum..Yaa bi türlü beğenemiyorum. İşin garibi herkes bayılmış bitmiş aaa harika falan demiş..Ben de tık yok :) 
Öncelikle çoğu kişinin beğenmeye doyamadığı alttaki 5  kombini eklemek isterim:


Hemen ardından biraz zorlanarak da olsa beğendiğim kombinlere gelelim:

Nancy O'Dell .. Bu omuz modelini seviyorum..Elbisenin rengine de bayıldım..


Nancy O'Dell Television personality Nancy O'Dell arrives at the 19th Annual Screen Actors Guild Awards held at The Shrine Auditorium on January 27, 2013 in Los Angeles, California.

Maria Menounos ' a kırmızı çok yakışmış! Üstelik sırt dekolteli elbiseler favorimdir genelde!
O da gayet iyi taşımış..


Maria Menounos Maria Menounos attends the 19th Annual Screen Actors Guild Awards at The Shrine Auditorium on January 27, 2013 in Los Angeles, California.

Maria Menounos Actress Maria Menounos arrives at the 19th Annual Screen Actors Guild Awards held at The Shrine Auditorium on January 27, 2013 in Los Angeles, California.

Dip boyası yaptırsaymış tam puan alabilirmişşşş :)

Maria Menounos Maria Menounos attends the 19th Annual Screen Actors Guild Awards at The Shrine Auditorium on January 27, 2013 in Los Angeles, California.

Nina Dobrev pembe Elie Saab elbisesi ile:

Nina Dobrev Clothes

Nina Dobrev Clothes

Saç modelini hiç beğenmedim! Besleme gibi olmuş.. Makyajı da aşırı derecede sıradan..
 Ancak pembe Elie Saab elbisesi sade ve hoş..

Nina Dobrev Clothes

Bilemiyorum dediğim gibi bugün günlerden "beğenmeme" olmuş olabilir :)
Sizin fikrinizzzz? :)

Naz




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.