Pages

Gornji oglas

Friday, January 25, 2013

GÜNÜN ŞIKLARI : Gül Saygı, Beyza Arslan, Ceylan Çapa, Sanem Tezman, Başak Dizer Fransez, Siren Ertan Çarmıklı, Mine Kalpakçıoğlu, Ayşenur Aksoy, Meral Yazıcı, Işıl Reçber, Burcu Karabacak, Etel Baler....



Dün hayalkırıklığı yaşatanlar bugün günün şıklarında :) En beğendiğim 2 isimle başlıyorum. İlk olarak Gül Saygı. Gül Saygı 'nın yeni saç rengini giydiği kıyafete göre beğeniyorum. Mesela MyBestFriends 'in yeni showroom açılışında giydiği kıyafetle saç rengi ve modeli kusursuz görünüyor. Kolları deri Reed Krakoff trikosu şahane. Siyah kalem eteği, Hermes Jypsiere çantası ama özellikle kısa çoraplarla giydiği Christian Louboutin eşleştirmesiyle müthiş modern ve dinamik bir kombin yaratmış.





Bir diğer en beğendiğim isim ise Beyza Arslan oldu. Baştan aşağı müthiş rafine ve klas bir şıklık sergilemiş. Gucci ipek gömleğin önden efendi sırt dekoltesiyle seksi havaya sahip olmasına bayıldım. Hakan Akkaya imzalı siyah maksi etekle giymiş olması ince bir zevkin eseri. Özellikle eteğin çok uzun olması şahane olmuş. Boynunda Dior kolyesi enfes. 3 taş görünen yüzüğüne bayıldım. Bir de omuzdan zincir askılı mini Gucci çantasıyla benim zevkimin tam kalbinden vurmuş :) Saçlarını salaş bir şekilde toplayıp sarılıkları gizlemiş olması da elbette işin bonusu. Açık bırakmış olsaydı tüm havayı baltalayacaktı.



Nihayet Ceylan Çapa 'yı kusursuz fiziğine ve gençliğine yakışan bir kombinle görüyorum. Deri pantolon çok yakışmış. Givenchy botları yerinde seçim. Kıyafetinde beni rahatsız eden tek unsur gereksiz bulduğum metal kemeri. Ama olsun beğendim ya önemli olan o :)


Sanem Tezman 'a bu tarz elbiseler müthiş yakışıyor. Bu sefer üstünde çok hoş bir Alexander McQueen var. Charlotte Olympia ayakkabılarla eşleştirmiş. Omuzda bıraktığı kürk mantosu, toplu saçları ve doğal makyajıyla yine çok hoş yine çok klas görünüyor. 


Başak Dizer Fransez yine çok hoş yine güzel yine stilini konuşturmuş.



Siren Ertan Çarmıklı 'nın Valentino elbisesine kalpçiklerimi gönderiyorum. Bu kup tam da onluk. Nasıl yakışmış nasıl güzel taşımış hayran kaldım. Kalbimi fetheden hamlesini bu elbiseyle gidecek en güzel çorap modelini seçmekle yapmış. Öldürücü hamlesi ise elbisenin havasını bile bastıracak uzunluktaki Hermes eşarbı olmuş. Yeşil Kwanpen çantası, saçı, makyajıyla her zaman ki prenses havasında.


Mine Kalpakçıoğlu 'nun beyaz elbisenin üstüne giydiği güzeller güzeli paltosuyla Tom Ford ayakkabı uyumu dört dörtlük !


Ayşenur Aksoy. Helmut Lang deri pantolon ve ceketle yarattığı kombin içinde harika görünüyor. Gayet enerjik ve modern bir stil yakalamış. 



Meral Yazıcı 'nın kürk yakalığı olmasaymış süper olacakmış. Ama bu listeye almamın sebebi elinde tuttuğu gördüğüm en güzel Salvatore Ferragamo Sofia çantadır. 



Değişik marka ve model çantalar gördüğümde mutlu oluyorum :) Arzu Komili 'nin kıyafeti hakkında konuşacak fazla birşey olmasa da elindeki Philip Lim çantasının bordo rengine aşık olmamak elde değil.


Işıl Reçber iddialı olmak için zorlamadığı zamanlarda kesinlikle çok daha iyi. Mesela yeşil kürk yakalık olmasaymış Dior çantası ve pantolon ceket takımıyla müthiş hoş görünecekmiş. Ama olsun Işıl Reçber 'i yine de beğendim ya benim için yeterlidir. 


Burcu Karabacak Celine 'nin Trapez modelini alarak ne iyi etmiş. Üstelik süet bluzuna ve ceketinin modeline bayıldım. Valentino ayakkabılarıyla baştan aşağı çok hoş bir şıklık yaratmış. Takıları da çok uyumlu. 


Etel Baler kadife pantolonu ve beyaz gömleğiyle doğal ve klas bir şıklık içinde.

Şimdi gelelim dün değindiğim çocuk organizasyonları olayına. Bu sefer sizlere bu tarz organizasyonlarda nasıl giyinmelinin örneklerini sunacağım. Buna ara ara değiniyorum çünkü beni çok rahatsız eden bir konu. Bu işin zenginlikle ya da peynir ekmek gibi Valentino 'lar Hermes 'ler alabilmekle ilgisi yok. Demet Kutluay Chanel 'ler Hermes 'ler alamaz mı ? Pekala alır ama iş nerde nasıl giyinilmesi gerektiğini bilmekte. Üstünde oduncu gömleği, paltosu ve Isabel Marant 'ları ile yerine ve organizasyona uygun giyinmesiyle şıklar listemde. 



Sinem Ersönmez arka fonda CanBebe yazısı önde jean pantolonu ve sade bluzuyla hiçte gözümüzü ısırmıyor değil mi ?


Aynı şekilde Didem Antebi 'nin kombini de ortama uygun.


Ceren Çatmaz ve Evrim Çetin kim bilmiyorum ama bir çocuk organizasyonu için maksimum dozda hem bakımlı hem de gayet şık görünmek adına güzel örnek vermişler. 



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.