Pages

Gornji oglas

Wednesday, January 9, 2013

MAG DERGİ 'deyiiim :)

Sevgili okuyucularım değerli dostlarım..Şubat ayından itibaren MAG Dergi 'de olacağımın müjdesini sizlerle paylaşırım :) 


Hem iş hem ev hem çocuk hem sosyal hayatım derken ne kadar yoğun biri olduğumu biliyorsunuz. Şu ana kadar gelen teklifleri üzülerek sıkılarak reddetmek zorunda kalıyordum. Sonuçta sabah 9 akşam 6 tarzı çalışamayacağım için hem de o davet bu davet gezemeyeceğim için bir türlü ortada buluşamıyorduk. 

MAG Dergi 'den teklif geldiğinde yine aynı şekilde olacak diye epey üzüldüm. Çünkü çalışmalarını beğendiğim ve profesyonel yaklaşımlarını oldum olası takdir ettiğim bir yayındır. Çok şükür tahmin ettiğim gibi olmadı ve ikimizde orta yolda en uygun şekilde buluşmayı başardık.

Bundan böyle her ay blogda alışık olduğunuz tarzda tanınmış isimlerin kıyafetlerini yorumlayacağım. Tabi MAG Dergi 'de daha bir uslu ve hanım hanımcık bir Pelin göreceksiniz :) İşin cadılığı hınzırlığı burada devam edecek :) Sakın aklınıza burayı boşlayacağım gelmesin çünkü imkanı ihtimal yok !! 

İşin bir diğer güzelliği ise MAG Dergi 'de yorumlarımın yanısıra tanınmış kişilerle süpriz röportajlarım da olacak. Şubat sayı için geç kaldım ama mart sayısı için kafamda şimdiden birbirinden güzel ve ilginizi çekecek isimler var.

MAG Dergi ile henüz tanışmadıysanız sizi dooooğruca bu adrese yönlendiriyorum :)

E elbette tarafınızdan birazcık da olsa şımartılmak istiyorum :) 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.