Pages

Gornji oglas

Thursday, January 3, 2013

Bugün Ne Giysem Final ve Hakan Akkaya Tasarımı Pucci 'miz !

İnanın konuya nereden gireceğimi bilmiyorum. Bugün Ne Giysem Final malzeme açısından o kadar bol bir geceye imza attı ki en azından bu açıdan kesinlikle adını unutulmazlar arasına yazmıştır :)

Önce programın açılışı ile başlayalım. Elbette mis gibi kopyaların kopyası bir Victoria's Secret videosunu almışlar birebir kopyalamışlar. Buyrun Victoria's Secret 2011 yılbaşı gecesi tanıtım videosu ve buyrun Bugün Ne Giysem Finalin açılış görüntüleri. Bari Moves Like Jagger şarkısı yerine başka birşey kullansalarmış :)

Jüride Türkiye 'nin en şık kadını dendiğinde aklımıza gelen ilk isimlerden Feryal Gülman ve dikim konusunda gerçek ustalardan Canan Yaka var. Bu 2 ismin yeri benim için ayrı. Jack Nicholson özentili Güneri Civaoğlu yakışmış. Ama Jack Nicholson 'a benzeme konusunda ciddi bir rakibi var o da Metin Fadıllıoğlu bunun da altını çizmek isterim:) Emel Acar 'ın Beni Baştan Yarat isimli katılanın eski halini mumla aratan bir programı var ama kendi tarzını severim beğenirim dolayısıyla onu da jüriye yakıştırdım. Erol Albayrak isimli bir modacı vardı ki akıllara zarar. Tasarımları son derece ağdalı, son derece demode ve bir o kadar da felaket olmasına rağmen beyefendinin yarışmacılara akıl vermesi gece boyunca bana "Te Allam" ile başlayan düzinelerce cümle kurdurttu. 

Gelelim yarışmacılara. Şahsen hepsi pek bir özenmiş pek bir uğraşmış. Hele şu an isimlerini hatırlayamadığım 2 yarışmacı vardı ki bıraksınlar en şık seçilmeyi deeerhal güzellik yarışmasına katılsınlar ! Su gibi dupduru güzellikleri ile adeta başımı döndürdüler. 



Bazı yarışmacıların çakma Ralph Lauren ile Stephan Rolland elbiseleri tivit aleminde hemen dikkatleri çekti :) Açıkçası bu konuda kızları eleştirmeyi doğru bulmuyorum. Ünlü değiller ve hayatlarının en önemli gecesinde en iyi en şık olmayı istiyorlar. Kimsenin Eda Taşpınar tarzı "kendi tasarımım" dediğini de duymadım. Beğenip diktirmeleri en doğal haklarıdır. 





Arada bir adet yerli Daphne Guinness 'imiz de vardı :) Başka bir tarzı bu denli birebir kopyalamayı nasıl da yere göğe sığdıramadılar hayretler içinde kaldım !! Hele Ivana Sert ve Hakan Akkaya hızlarını alamadılar bir de en şık seçtiler bu baştan aşağı özenti kızımızı !


En şaşırtanlardan biri de tesettürlü yarışmacımızdı. Kafa sıkı sıkı kapalı saçın tek teli görünmüyor ama vücudun hatlarını en bariz şekilde ortaya koyan balık kesim bir elbise ! Umarım bu ne perhiz bu ne lahana turşusu diyen birtek ben değildim !!


Bu yarışmacılar arasında bir adette Atatürk kadınını temsilen bir ninemiz vardı. Öyle böyle değil ninemizi birinci bile seçtik. Tamam iyidir hoştur ama hak denen de birşey vardır öyle değil mi ? İş oylarımıza kalırsa AKP 'yi 3. CHP 'yi de 1. seçeriz hesabı bir tablo çıktı ortaya. Neymiş memleketin en şıkı seçiliyormuş. Komedi gibi bir final !

Olan ise Zeynep Tosun tasarımı elbisesiyle dört dörtlük bir şıklık sergileyen Duygu kızımıza oldu. Çatır çatır harcadık oylarımızla. Maskesiyle girişi, elbisenin usta dikişçiliği, üstüne yakışması, harika taşıması, havası cakası hepsi boşa gitti. 

Demek ki bize oylamak yasaklanmalı. Bunun bir diğer yakın zamanlı örneği Elle Style Ödülleri. Firma para yapsın diye olmayacak şeyleri yaşıyoruz durun bakalım bunun sonu nereye gidecek !


Gecede Ivana Sert 'in birbirinden felaket tasarımlarının yer aldığı bir defilede vardı. Onun eşşiz yeteneklerini (!)  fazlasıyla bildiğimiz için konuşmaya bile gerek duymuyorum. Hele Şenay Akay 'ın adamı çiğ çiğ yerim tarzı ölümcül bakışlarını fırlattığı görüntüleri hemencecik unutmak istiyorum. 

Üstünde durmak istediğim kişi Hakan Akkaya. IFW 'de erkek koleksiyonuyla epey dikkat çekti. Doğrusu ben de pek beğendim. Sevelim sevmeyelim Hakan Akkaya tarzı olan kendi stilini benimsetmiş bir isim. Laaaakin defilesinde öyle bir parça vardı ki çok samimi söylüyorum gördüğüm an içtiğim suyu püskürttüm !!

Bu Hakan Akkaya 'nın defilesindeki elbise ;





Ve bu da Emilio Pucci 2012 Fall koleksiyonundan :)


Allahım bu nasıl bir özgüvendir !! Bu nasıl "birtek ben akıllıyım diğer herkes gerizekalı" deme şeklidir ! Jüride Feryal Gülman, seyirciler arasında Beyza Aslan, sosyal medyada en küçük bir açığı yakalamak için aportta bekleyen eller ve podyumda Emilio Pucci by Hakan Akkaya çakması. Bu isimleri veriyorum çünkü hepsi bu koleksiyonun her parçasını giyen bilen gördüklerinde tanıyabilen kişiler. Bir de el işçiliği hakkında Feryal Gülman 'ın fikrini sormaz mı ? Bu denli rahatız bu denli vurdumduymazız !

Ama işte twitter çıktı mertlik bozuldu hesabı kimsenin yaptığı yanına kalmıyor. Benim gibi uyuzlar ise işin ayrı bir boyutu :)

Gecede aklımda kalan güzellikler ise; Duygu isimli yarışmacımızın Zeynep Tosun tasarımı elbisesiyle verdiği kusursuz şıklık, güzeller güzeli 2 yarışmacı kızımız, Feryal Gülman ve Canan Yaka ile aynı şeyleri beğenmemiz ve Çağla Şikel 'in adamı orta yerinden çatlatan şarap misali havası cakasıdır. Gerisi her zaman ki gibi çekirdekliktir ! 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.