Pages

Gornji oglas

Wednesday, January 2, 2013

Yeni Yıla Güzellik ve Şıklıkla Başlayalım !

2013 senesini son günlerde şık bulduğum isimlerden derlediğim kolajlarla açıyorum. Zamansızlıktan post yapamasam da Allahtan instagram var hemen şipşak kolaj hazırlayabiliyorum. O yüzden orda paylaştıklarımı hemencecik yorumlarımla buraya ekliyorum. 

Instagram hesabımda sadece şık bulduklarıma yer veriyorum. Beğendiğim, gözüme çarpan güzel ayrıntıları ele alıyorum. İşin yorum kısmını buraya bırakıyorum :)


Aylin Tahincioğlu püsküllü Stella McCartney elbisesiyle harika görünüyor. Elbise üstüne çok iyi oturmuş. Renk yakışmış. Saçı, makyajı ve zengin aksesuarlarıyla kendi stilini en iyi şekilde yansıtmış. Son zamanlarda Aylin Tahincioğlu seçimleriyle pek hoş pek bir şık !


Siren Ertan Çarmıklı 'ya her renk yakışıyor ve bu beni hafiften deli etmeye başlıyor !! Kıskanç bir kadın da değilimdir ama bu kadar mı olur yahu :) Siren Ertan Istanbul imzalı ilk elbiseyle dört dörtlük bir şıklık içinde. Ayakkabı rengi bir ton açık olsaymış daha iyi olurmuş ama bu renkte gayet iyi. Altın renkli portföyü çok hoş. Saçı, makyajı, duruşu herşey kusursuz. İkinci kombinde ise o Chanel bootie'lere aşık olmamak imkansız !


Begüm Şen 'i 3 kombiniyle misafir ediyoruz. İlki tümü dantel siyah Emilio Pucci elbise. Yeni saç rengi, mükemmel makyajı ve havasıyla 10 üstünden 10 numara. İkinci siyah elbise ise Hervé Leger. Aynı şekilde bu elbiseyle de çok hoş. Makyajda açık tonlara gitmeyip daha natürel renkleri kullansaymış iyi edermiş ama şikayetim yok gayet iyi görünüyor.


Metalik mavi Burberry Prorsum pardesüsü pek bir gözalıcı, iddialı ve cesur bir seçim yapmış. Buna bir de iddialı renkten sarı bir Tom Ford çanta seçmiş. Bu kombini başkasında görsem burun kıvırırım ama Begüm Şen 'e çok yakıştırıyorum. Zaten o da yakıştığının fazlasıyla farkında :)


Beyza Arslan bordo renkli Hakaan 'lar içinde. Dört dörtlük dinamik ve modern kombinlemesiyle kalbimi fethetti. Bazılarınız zeytin yeşili ceketini beğenmeyebilir ama benim için işte budur diyebileceğim bir eşleştirme olmuş. Celine çantası ve gümüş renkli ayakkabılarıyla renk konusunda epey başarılı bir look olmuş.


Didem Antebi yandan şeritli Rag&Bone pantolonu, Narciso Rodriguez bluzuyla hem sade hem de bir o kadar iddialı ve şık. 


Sedef Karamehmet 'in tüvit ceketinin rengine bayıldım. Rengi ön plana çıkartmak için siyahlarla buluşturması yerinde olmuş. Hermes çantasının renk uyumu da harika. Tuğana Savgı 'nın bordo renklerindeki deri pantolonu yakışmış. Üstüne giydiğini pek beğenmedim ama Chanel çantasının rengi o kadar güzel ki gözüm zaten ondan başkasını görmüyor :)


Sanem Tezman kendisine en yakıştırdığım tarzda. Böyle spor kombinlerle bir başka güzel ve şık görünüyor.


Etel Baler 'in ilk kıyafeti hoş bir Roland Mouret. Kolları ve eteği tüllü elbise ise Mapa 'dan. Hatta şu ara mağazanın vitrininde. Müthiş yakışmış. Eski sezon Louis Vuitton ayakkabıları kullanması çok hoşuma gitti. Saçı, makyajı ve Kısmet by Milka imzalı takıları gayet başarılı.


Güliz Onursal 'ın kadife ceketine, ışıl ışıl parlayan yüzüne ve gülümsemesine bayıldım. 


Suna Vidinli 'nin Roland Mouret kokan elbisesi çok yakışmış. Siyah çizmeleri ve sarı Hermes ile pek bir hoş görünüyor. Nevbahar Koç derilerden vazgeçsin derim. Bu tarz pantolon takımlarla çok daha hoş görünüyor. Arzu Sabancı daha önce Feryal Gülman ve Kim Kardashian da da gördüğümüz yeşil Lanvin elbise giymiş. Pınar Sabancı sade elbisesi içinde şık ama öyle güzel bir gülümsemesi var ki bazen giydiklerini bile arka plana atacak güçte :)


Yılın ilk kalpçiklerini Ayşe Kucuroğlu 'nun pembelerin en güzeli Prada ayakkabılarına gönderiyorum. Harikalar !!


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.