Pages

Gornji oglas

Tuesday, April 10, 2012

2- CADI KAZANI !

Bakın bakalım bu sefer cadı kazanıma kimler düşmüş :)



Doğrusu Tilda Tezman beni hayretler içinde bıraktı. Yaşına göre gayet hoş ve fit bir kadın olmasına rağmen hangi akla hizmet bir Hervé Leger giymiş anlamak zor. Belli bir yaştan sonra bu markadan bırakın giyinmeyi yanına bile yaklaşılmaması lazım !



Müge Canmutlu 'nun elbisesini hiç beğenmedim. Kesimi, işleri, bolerosu pek bir fena. Üstelik dekolte de kötü görünüyor. Saçı ve makyajının abartısı yetmemiş gibi birde kıyafete ağır mücevherler kullanması ortaya son derece alaturka bir görüntü çıkarmış.



Suna Vidinli 'nin Dior davetindeki elbisesini çok beğenmiştim. Ama bu kıyafeti minyon fiziğiyle son derece yanlış bir seçim. Çıtı pıtı bir fiziğiniz varsa mümkünse bu boy ceketlerden kaçınacaksınız. Bacak boyunuzu olduğundan daha kısa göstermekten başka bir işe yaramaz. Paça boylarına değinmiyorum bile.



Leyla Alaton 'da şık bir kıyafet görmeyi zaten beklemiyorum. Ama ağır bir davete bu kadar kötü kesim bir pantalon ile katılmaya ne denir bilemedim doğrusu. Ha birde bileğindeki çorap izlerinin ortaya ne kadar sevimsiz bir görüntü çıkardığını söylememe gerek yok sanırım.



Burcu Karabacak teniyle uyumsuz suni bir sarışınlığa sahip. Bunun yanısıra giydiği kıyafetlerde görüntüsünün abartılı olması için epey elverişli. Hele o sarı renklerdeki portföy, ayakkabı ve oje üçlemesi tam bir sanat eseri !


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.