Pages

Gornji oglas

Monday, April 2, 2012

Mine Toprak ve Hakan Ekmekçi Düğünü !

Mine Toprak ile Hakan Ekmekçi cuma akşamı evlendiler. Her zamanki gibi genç çifte mutluluklar diler ve vakit kaybetmeden asıl konumuza yani kimler ne giymişe ve nasıl göründüklerine geçelim.



Önce gelinle damada bakalım. Yazılana göre gelinlik ve damatlık Vakko 'dan. Gelinlik için özel birşey söyleyemem. Klasik bir Türk gelini. Fırfırlı prenses etek, bol taşlı straples kesim üst, topuzda taşlı bir toka, duvak, gerdanlık ve buket.




Davetlilere gelirsek Begüm Şen ile başlayalım derim. Çünkü üstünde bana çok tanıdık gelen turkuaz bir elbise var. Aslında ilk bakışta çıkaramadım. Taa ki ceplerini görene kadar. Bu bir Victoria Beckham ve bu elbisenin değişik kesimli olanını daha çok yeni Oscar Törenleri 'nde Vanity Fair partisinde Cameron Diaz 'ın üstünde gördük. E memleket sınırlarında Cameron Diaz 'ın boyu posu ve fit vücuduyla aşık atabilecek yegane isimlerden biride Begüm Şen. O yüzden elbise çok doğru bir adreste. Üstelik daha cuma günü Victoria Beckham 2012 Spring Sezonu Açılmıştır başlıklı yazım sonrası görüyoruz ki Begüm Şen gardrobunu VB 'ler ile doldurmuş. Merakla diğer parçaları görmeyi bekliyorum :)

Kıyafetinde hoşuma giden unsur ağır bir takı takarak elbisenin spor havasını öldürmemiş olması. Güzel sallantılı bir küpe ve bilezikle aksesuar eşleşmesi çok başarılı. Gümüş renkli VBH portföyü ile gecenin tartışmasız en gözalıcı şıklarından biri.



Hülya Kalyoncu 'nun şu ana kadar en beğendiğim şıklığıyla karşı karşıyasınız. Siyah elbisesinin askılarında hafif bir potluk görsemde elbisenin kesimi vücut yapısına çok yakışmış. Meğer Hülya Kalyoncu 'nun ne kadar fit bir vücudu varmış bunu görmüş oldum. Saçlarını biraz daha toplasaymış çok daha iyi olurmuş. Ama elbiseyle bütünlüğü o kadar başarılı ki bunu es geçebilirim.

(Ekleme : Hülya Kalyoncu 'nun elbisesi Alexander McQueen)



Melisa Kanatlı 'nın güzelliğine hayranım. Çok zarif bir kadın. Son zamanlarda katıldığı tüm davetlerde hem şık hem de asil havasıyla antenlerimi füze hızıyla alarma geçiriyor. Elbisesi üstünde mum gibi duruyor. Hatta Melisa Kanatlı 'nın kendisi heykel olabilirmi acaba :) İncili pırlanta gerdanlığı ve küpesi çok yakışmış. Saçlar olması gerektiği gibi toplanmış ve güzel yüzüne çok yakışan dozunda bir makyaj uygulamış. Gecenin en iyilerinden.



Melisa Kanatlı 'nın kardeşi Tuğana Savgı 'ya geçelim. Elbisesi genç yaşına uygun hayli romantik bir seçim. Saçını hafifçe arkada toplaması yerinde olmuş. Şahsen böylesi romantik bir elbise giymişsem makyajımda ağırlığı tenimin pürüzsüz ve temiz görünmesine verir, minimum oranda makyaj yapardım. Birde hiçbir düğüne üstümde gelinliği andırır bir elbiseyle katılmazdım !!



Begüm Eyilik 'in sarı tonlardaki elbisesini çok beğendim. Pullu elbiselerden haz etmesemde bu elbisedeki dağılımı, kumaş ve işlerin dökümünü çok beğendim. Begüm Eyilik taşıması ve yakıştırması zor bir elbisenin hakkını iyi vermiş. Ama portföyünü hiç beğenmedim. Bir minaudière çok daha uygun olurdu. Makyajı ve saçları yakışmış.



Esra Oflaz Güvenkaya baştan aşağı pullar içinde. Hmmm ne düşüneceğimi bilemedim desem ?! Elbiseyi sevmedim ama Esra Oflaz Güvenkaya güzel taşımış, bir şekilde kıyafet yakışmış. Geçenlerde bir yerde yüzüne yoğun estetik yaptırdığı yazıyordu. Evet bu resimlerle daha net görüyorum ki bir işlemden geçtiği ortada. Hafif bir ifade değişikliği var. Ama her haliyle güzel, ışıl ışıl bir kadın. Hele kıvırcık saçları kendisine çok yakıştırıyorum. Ve yeniden kıyafetine dönersek portföyünü beğenmedimi söylüyorum. Bunun yanısıra makyajı çok başarılı.



Bu fotoğraftaki aslan yelesi saçlara sahip Funda Filibeli mi gerçekten ? Bir daha sakın ama sakın saçlarını açık bırakmasın. Çünkü resimdeki kadın o kadar hoş ve asil görünüyor ki kendisine saçlarını her daim bu tarz toplama cezası verilmeli. Kıyafeti çok zarif. Saçı harika, makyajındaki tek kusur takma kirpiklerin çok uzun olması. (Nasılım ama ?! Takma kirpiği yazarken kendime yuhh çektim haberiniz olsun :)) Aksesuarları başarılı. Gecede en beğendiğim isimlerden.



Pınar Sabancı yine koyu bir lacivertten gitmiş ama bu sefer olmuş. Elbisenin kesimini Zac Posen 'e benzetsemde tam emin olamıyorum. Elbise çok yakışmış. Herkesin ağır davetlerde sözleşmişçesine VBH portföy kullanması ilginç ! Saçlarını açık bırakmasını sevdim. Böylelikle yaşını ikiyle çarpmamış ve gençliğini gölgelememiş. Uyguladığı makyajla çok güzel görünüyor. Görünümünde beğenmediğim tek unsur kolye ucunun bu elbiseye uzun kaçmış olması.

(Ekleme : Pınar Sabancı 'nın elbisesi bir Hakan Yıldırım tasarımı)




Geçenlerde okuyucularımdan biri gideceği düğüne nasıl bir saç uygulaması gerektiğini sormuş. Kendisine her türlü saçı yapabileceğini ama sadece bir modelden mümkün olduğunca uzak durmasını tavsiye etmiştim. İşte o saç Suna Vidinli de gördüğünüz modeldir. Böyle kalıp gibi hatta yapıştırma gibi duran, tonlarca saç spreyi yüzünden ancak baltayla açılabilecek saçlardan nefret ediyorum ! Şayet yapılacaksa topuzun bu kadar yukarda görülmemesi gerekiyor.(Etel Baler 'in Gül Balosu 'ndaki topuz modeli gibi). Elbisesine gelirsek hiiiiç ama hiç beğenmedim. Bu kadın daha 30'lu yaşlarda belki daha bile genç. Çok daha dinamik seçimler yapabilir ama her seferinde aynı demode tarzda.



Yelda Tiftik 'in elbisesinin iyi bir tasarım işi olduğu kumaş ve tonajından belli oluyor. Her ne kadar benim tarzıma hitap etmesede Yelda Tiftik 'in vücut yapısına çok yakışmış. Tek sorun koyu makyajı. Biraz daha hafif uygulamış olsaydı çok daha iyi görüneceğinden adım kadar eminim. Çünkü yüzünün kemik yapısı çok güzel. (Evet tatilde bol bol oksijen aldığım bu yorumumla kesinleşmiştir :)) Ayrıca ojelerinin rengi elbiseyle uyum içinde.

(Ekleme : Yelda Tiftik 'in elbisesi bir Roland Mouret)




Ayşegül Toplusoy 'un pullu metalik gri elbisesini çok boğucu buldum. Elbisenin üst bölge kesimini de sevmedim. Ama bunun yanısıra makyajı ve aksesuarları son derece başarılı.

Şimdilik bu kadar. Herkese iyi bir hafta dilerim. Merak etmeyin postlarımın devamı gelecek :)


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.