Pages

Gornji oglas

Monday, April 16, 2012

ROSA CLARA 'dan Yaz Gelinleri İçin İdeal Modeller !

Son günlerde beni gelinlik modelleri için epey sıkıştırır oldunuz. Bende sizler için haftasonu şöyle geniş çaplı bir araştırma yaptım. Yüzlerce markanın binlerce modellerine bakındım. Sayenizde kocaya gidip hadi 11. yılda nikahı yine tazeleyelim dememe ramak kaldı :) Aslında fena da fikir değil hani :)

İncelediklerim içinde en ama en beğendiğim marka Rosa Clara oldu. Benim zevkimi artık biraz olsun biliyorsunuzdur. Gelinlik bile olsa minimum abartı seven biriyim. Allı, pullu, çok detaylı modelleri sevmiyorum. Benim için gelin abartılı ya da şaşalı tarzdan ziyade sadeliği ve zarafeti temsil etmeli. Hani su gibi dediklerimizden olmalı. Kendi gelinliğimde öyleydi. Pronovias 'tan çok sade bir model seçmiştim. Tek pişmanlığım saçlarım olmuştur. Keşke daha sade bir model seçseymişim. Neyse artık yapacak birşey yok :)

Gelinlikte prenses etek diye tabir ettiğimiz etekleride pek sevmem. Hani olacaksa o bile en sade haliyle olmalı. Rosa Clara 'da buna çok güzel örnekler var. Straples kesimlerde asla ve asla göğüs çatalı görülmemeli derim. Gelinlikte seksapellik değil asalet olmalı. İlla dekolte derseniz o zaman sırt dekoltesini tavsiye ederim. Rosa Clara 'nın sırt dekoltelerine bayıldım. Minik fiyonklarla o kadar zarifler ki.



Rosa Clara 'nın 2012 koleksiyonundan en beğendiklerimi sizin için seçtim. Koleksiyonu Beymen Bridal 'da inceleyebilirsiniz. Tüm koleksiyon getirildimi bilmiyorum ama bulamazsanız bile fikir alma açısından epey zengin seçeneklere sahip.



Bahar geliniyseniz serin hava için ipince tülden bir bolero en iyi seçim olacaktır. Hele kenarları Fransız dantelli bolerolar düz kesim bir gelinlik üstünde harikalar yaratabilir.



Son zamanlarda gelinler bir taç sevdası tutturmuş gidiyor. Şayet bir asalet ünvanınız yoksa inanın son derece sakil duruyor. Taç yerine topuzunuzun üstüne kondıracağınız pırlanta bir tokanın çok daha hoş duracağına eminim. Mesela son resimdeki pırlanta çiçeklere bayıldım.

Gelinde devasa takılarda güzel durmuyor. Bizim kültürümüze uygun olmadığını biliyorum. Aksine kız tarafı erkek tarafı çekişmesinin sessiz ve derinden yaşandığı andır. Hele birde cemiyette isminiz varsa poz poz resimleriniz dergilerde yayınlanacaksa yaşanan çekişmeyi ne ben söyliyim ne de siz.

Şayet saçınızda pırlanta toka kullanmışsanız minik bir küpe yeterlidir derim. Tokanız saçınızın çok arkasına iliştirilmişse gelinliğinizin yaka kesimine göre gerdanlık takmanız kabul edilebilir. Ya da parmağınızda 10 karatlık bir yüzük olacaksa bunların hiçbirini kullanmayın. Bırakın tüm gece elleriniz kollarınız oynasın yeter :) Takılacak takılar için gelinliğinizin kumaşından yaptıracağınız minik bir kese çok daha şık duracaktır. Ama o keseyide elinizden geldiğince zarif taşımaya çalışın. Sapını bileğinize takın ve varla yok arası gösterin.



Duvakta da sadelik sadelik. Öyle mum gibi yapılı topuzdan sarkıtılmış duvakları sevmiyorum. En sevdiğim tarz burda ilk iki resimde gördüğünüz 20'ler jazz modeli. Ama tabi bu model en çok kalp yüz şekline sahip olanlarda güzel duruyor. Daha oval ya da uzun bir yüz kemiğine sahipseniz saçlarınızı açık bıraksanız bile olur.

Gelin buketi için örnek resimler yok ama bu konuda söylemek istediğim tek şey lütfen gelinliğinizin önüne geçecek kadar büyük boylarda olmasın. Gelinliğin rengini de kırmasın. Mümkünse aynı ton renklerde seçeceğiniz buket ideal olacaktır. Fazla ve büyük boy yapraklardan da olabildiğince kaçının derim.



Rosa Clara nedimeleride düşünmüş ve gelinlerin arasına katmış. O sırt dekolteli gelinlik bir içim su. Nasıl da zarif bir kesim. Sırtı tek bandaj saran model ise tek kelimeyle rüya gibi ! Ama ben çok kıskanç bir hatunum. Bu nedimelerden hiçbirini istemem böyle gelenide eşşek sudan gelinceye kadar döverim nikah sonrası da balayı değil hapsi boylarım :) Aynı şey düğünüme gelinlik benzeri elbiselerle gelenler içinde geçerli ! Öyle Avrupalarda okumuşum, 4-5 dil biliyormuşum, iyi aile eğitimi almışım falan bunların hiçbiri hayatımın en önemli 2. günü için geçerli değil üzgünüm. Tek beyaz giyen ben olmalıyım ! Öyle cenazeye gider gibi siyahlar da giyilmeyecek. Siyah giyinecekse de tamamen kapalı değil bir yerinde tüller müller olacak ki baktığımda stresime stres eklenmesin :) Hele birde yazın evleniyorsam herkes rengarenk cıvıl cıvıl giyinmeli. Kendi düğünümde davetlilerin kıyafet tipini belirtmedim. Ne yalan söyliyim bazı arkadaşlarım tavsiye etti ama açıkçası bana kırocanlık göründü. Sonuçta ünlü değilim, kapımda 100 adet gazeteci beklemiyor, resimlerden milyon dolarlık cukkalama yapmayacağım için gerek görmedim :) Ama şansıma herkes önceden sözleşmiş gibi bir haziran düğününe yakışır şekilde renk cümbüşü içindeydi ve böylelikle kimseyi dövmeme gerek kalmadı :)

Umarım Rosa Clara 'lar şu ara gelinlik sorunu yaşayan gelin adaylarına bir nebze olsun çare olmuştur. Sizlere Rosa Clara modellerini bulabileceğiniz Beymen Bridal 'ın adres ve telefonunu da vereyim.

Rosa Clara
Beymen Bridal
Abdi İpekçi Caddesi No:23/1
4.Kat Nişantaşı İstanbul
0212 373 48 00


Benim söylediklerim dışında eklemek istedikleriniz varsa lütfen paylaşalım ve fikir alışverişinde bulunalım.


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.