Pages

Gornji oglas

Wednesday, April 18, 2012

COCO ROCHA 'nın Müthiş Güzellikteki Düğünü !

 


Ünlü model Coco Rocha evleneli neredeyse 2 sene oldu ama ben bu videoyu henüz buldum. Sabahtan beri defalarca seyrediyorum ama bir türlü doyamıyorum. Seyredeceğiniz 3 dakikalık düğün videosunda Coco ve James 'in en güzel günlerine şahit oluyoruz.

Fransa 'da Chaillain şatosunda gerçekleşen düğün tepeden tırnağa her detayı ile zarafeti temsil ediyor. Zac Posen gelinliğin eteği rüya gibi. Ortam, mekan herşey dört dörtlük. Buna birde Faure Requiem 'den In Paradisum müziği eklendiğinde ortaya unutulmaz bir düğün örneği çıkmış.

Sizlere birde bu videonun hazırlanma sürecini gösteren detaylı versiyonunu sunuyorum. Bu 19 dakikalık video düğün ve davet organizasyonunda çalışanlara ve yakında evleneceklere önemli bir kaynak olacaktır. Ve mutlaka videoyu büyütüp de seyredin ki hiçbir detayını kaçırmayın.

Ha birde kişisel düşüncemi paylaşmak istiyorum. Elbette herkes katılmak zorunda değil. Eğer parasal konuda Allah'ın şanslı kullarındansanız lütfen bu farklılığınızı bangır bangır değilde zarif ve asil bir şekilde sunmaya çalışın. Tıpkı Coco ve James 'in düğünündeki gibi.




Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.