Pages

Gornji oglas

Thursday, April 5, 2012

DIOR Defile Davetinde Şıklık ve Renk Cümbüşü !

Bu aralar gidemediğim için üzüldüğüm tek davet İstinye Park Dior mağazasında düzenlenen mini defile oldu. Tatilime denk gelmesi büyük bir şanssızlık. Darısı bir sonrakine diyorum ve hemen davetlilerin nasıl göründüklerine ve neler giydiklerine geçiyorum.

Ortaya çıkan renk cümbüşüne ve şıklığa bayıldım.




Mesela Begüm Şen. Biliyorumki en sevdiği renk mor. Taşıması zor ve bıçak sırtı bir renktir mor. Ama tarihte oldum olası asaletin rengidir de. Bu yüzden bu renge gönül verenler özeldir ve güzeldir.

Üstünde mor renginde çok hoş bir Dior elbise var. Renk inanılmaz yakışmış. Gerçi elbisenin üst bölgesinde potluklar olsada boyu posuyla çok güzel taşımış. Ya o kadife Tom Ford güzelliklere ne demeli ? Yeminle insanı doğru yolundan şaşırtır bunlar. Elbisenin rengiyle sanki daha bir coşmuşlar gibi :) Yine Dior çantasıyla cıvıl cıvıl bir şıklık. Lanvin kolyesi ise başlı başına bir güzellik !



Begüm Ayaydın da rengarenk. Hermes Birkin 'lerde en sevdiğim işte bu mercan renkli olan. Begüm Ayaydın 'ın çarpıcı renk ahengini kırmayıp aynı tonlarda gitmesi iyi olmuş.



Didem Antebi spor bir şıklık içinde. Haute couture parçalarıda çok başarılı taşıyor ama pantalonlu kombinleri üstünde bir başka güzel duruyor. Mümkünse hiç uzun paça kullanmasın. Zaten o da bunun bilincinde.



Eda Kosif mavi ve turuncu renkli spor bir şıklık sergilemiş. Koyu makyaj uygulamaması yerinde olmuş.



Fatoş Sarıgül 'ün saçlar kısaldı. Bu boy saçlarla çok daha hoş olmuş değil mi ? Hatta korkmadan daha kısa bile kesebilir. Kahve tonlarındaki paltosunu beğenmedim. Hem renk hem de kesim olarak hem güzelliğini hemde beyaz mini elbisesini gereksiz yere boğmuş. Ama Chanel Boy çantası, ayakkabıları ve kolyesine bayıldım.



Feryal Gülman Valentino 2012 Resort 'dan bir seçim yapmış. Elbiseyi klasik tarzına pek oturtamasam da başarıyla taşıdığını söyleyebilirim.



Melisa Kanatlı yine çok zarif görünüyor. Ama pantalon paçalarını sevmedim. Boyu daha uzun göstermek adına yapılan bu hile ne yazık ki her zaman işe yaramaz. Ama bebe yaka gri bluzu, dozunda makyajı ve kutu formlu clutchını çok beğendim.



Pınar Sabancı için moda anlamında birşey diyemiyorum çünkü fazlasıyla sıradan görünüyor. Evet üstündekiler yakışmış, güzel bir kadın. Ama işte o kadar devamı yok.



Suna Vidinli 'nin üstünde kendisine çok yakıştırdığım klasik bir Dior elbise var. Özellikle çıtı pıtı minyon olanlara bu tarz çok yakışır. Doğru bir seçim yapmış. Dior çantasıda şıklık adına güzel bir tamamlayıcı olmuş.

Tuğana Savgı siyahlar içinde. Ama deri pantalonu o kadar yakışmışki bu kadar genç bir kadının baştan aşağı siyahlar içinde olmasını es geçebilirim :)




Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.