Pages

Gornji oglas

Saturday, April 14, 2012

ASLI ŞEN 'in Stilindeki Olumlu Gelişmeler..

 



Aslı Şen 'e moda penceresinden baktığım zaman son 1 ay içindeki müthiş gelişmesi dikkat çekmeyecek gibi değil.

Eskiden moda anlamında ne kadar silik bir portre çizdiyse artık her gördüğümde içimi açıyor.

Vücut tipini biliyor ve ona göre seçimlerde bulunuyor. Renklerden hiçbir zaman korkmamıştı ama artık renkleri en doğru şekilde kullanıyor. Profesyonel bir styling desteği aldığı söylense de doğrusu bu benim umurumda bile. Benim için sonuç önemli. Alıyor olsa bile en doğrusunu yapmış diyorum ve kendisini tebrik ediyorum.

Bol kesim pantolonlar, tasma kolyeler, neon rengindeki stilettolar, portföyler ve ıslak görünümlü saçlarıyla kendine has bir tarz yaratmayı başardı.

Zamanında eleştirmişsem zamanı geldiğinde övmeyi de bilirim. Bakın bakalım son 1 ay içinde Aslı Şen 'in en çok hangi kombinasyonunu beğeneceksiniz ? Mesela en son Beymen 'in davetinde giydiği beyaz kalem etek üstü breton bluz ve neon sarısı rengindeki portföyü ile nefis görünüyor.

Ama bir sorun varki bunu da söylemesem olmaz. Yüksek topuklu stillettolar giydiği vakit parmakları çok sıkışıyor ve ortaya tuhaf bir görüntü çıkıyor. O yüzden topukları ya biraz azaltacak ya da önü daha geniş modeller seçecek. Mercek altına almanın da bu kadarı diyorum ve artık sözü size bırakıyorum :)


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.