Pages

Gornji oglas

Thursday, April 12, 2012

Duygulandıran Hediyeler..

Beni biliyorsunuz ki bu tarz postlar yapmam. Hoşuma gidenleri twitter adresimde paylaşmakla yetinirim. Ama beni duygulandıranları burdan sizlerle paylaşmazsam olmaz. 2 hediye varki sunuş tarzı ve yaklaşımlarıyla çok ama çok hoşuma gitti.



Hatırlarsanız geçen ay Cashhimi çanta postu yapmıştım. Postun içinde de koleksiyondan en beğendiğim parçanın petrol yeşili piton portföy olduğunu yazmıştım. Postum sonrası Cashhimi 'den Özlem hanım irtibata geçip bana ufak bir hediyeleri olduğunu söyleyip adresimi istedi. Valla ne yalan söyleyim aklıma minik bir hediye gelmişti ama eve dönüşte masamın üstünde beğendiğim yeşil piton portföyü bulmak hiçmi hiç gelmemişti. Nasıl bir güzellik anlatamam. Hem yeşilin en sevdiğim tonu hem de tarz olarak bana en uygunu. Bu post vesilesiyle nazik yaklaşımları için kendilerine bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum.



Ve gelelim COSMED 'e. Öncelikle belirtmem gerekir ki bu bir tanıtım yazısı değil. Çünkü ürünleri henüz denemedim. Deneyip memnun kalırsam bu postun altına yorum olarak ekleyeceğim. Benim bu postta değinmek istediğim tanıtım kutusu içindeki Moda Ve Sosyete yazılı kurabiyem. Yahu kurabiyenin postu yapılırmı demeyin. Çok orjinal ve ince bir düşünce ve ben bu tarz PR çalışmalarının hastasıyımdır. Tabi hemen 2.5 yaşındaki prensesim kurabiyemin üstüne çullandı ama kaptırırmıyım :) Bu tarz çalışmaların diğer firmalara da örnek olmasını diler ve izninizle COSMED el kremimi sürerim, sizleride öperim :)



Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.