Pages

Gornji oglas

Friday, April 20, 2012

KALEM ETEKLERİN MODASI GEÇMEZ !!

Kalem etekleri ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz. Uygun bir bedende harikalar yaratacak bir güce sahiptir kalem etekler. Giymek herkesin harcı değil ama giyebilende hem zarif hem de asil bir hava yaratmakta üstüne yoktur bu tarz eteklerin.



Kalem etekleri en çok Carine Roitfeld 'e yakıştırırım. O da kendisine ne kadar yakıştığının farkındaki yıllardır kalem eteklerin en güzellerini gözümüze sokmaktan geri kalmaz.

Aslında kalem etekler kalem gibi bir vücuda giyilmeli denir ama şahsen kıvrımlı ve fit vücutlara da ayrı bir güzel durur. Tabi bir Kim Kardashian gibi popoya yastık eklemişin tarzı değil de Dita Von Teese gibi ince belli ama yuvarlak kalçaları olanları kastediyorum.

Giyim kuşamını mercek altına aldığımız bir çok ünlümüzde son zamanlarda kalem etek seçimleriyle dikkatimi çekmeye başladı.

Türkiye 'den bu tarz etekleri en yakıştırdığım isimlerin başında Ezgi Kıramer ve Ece Sükan geliyor.



Bir diğer isim ise Elif Gönlüm. Narin vücut yapısıyla her seçtiği kalem etek çok şık duruyor. Hele geçtiğimiz günlerde katıldığı bir davette giydiği Punto by Siren Ertan deri kalem etek ve üstle harika görünüyor.



Begüm Şen boyu posuyla güzel taşımayı biliyor. Peter Pilotto kalem eteğini beğenmeyenimiz yoktu.



Fatoş Sarıgül 'ün sezonun en trend Burberry Prorsum kalem eteği nefis güzellikte.



Aslı Şen kıvrımlı vücut için en iyi örneklerimizden. İpincecik olmasa da ince beli ve orantılı kıvrımlarıyla kalem etekleri nefis taşıyor.



Siren Ertan Çarmıklı 'nın Givenchy kalem eteği sezonun bir diğer hit parçası.



Gül Saygı 'nın önü derin yırtmaçlı Elie Tahari kalem eteğini çok beğenmiştim.



Eda Taşpınar 'ın vücuduna sahip olup da bu eteklerin kendisine yakışmadığını söyleyebilmek imkansız.



Bu yazdığıma kendimde inanamıyorum ! Derin Mermerci 'nin üstünde kalem etek çok mu silik durmuş nedir ?



Dünyaca ünlü isimler arasında ise Carine Roitfeld 'in yanısıra Dita Von Teese, Miranda Kerr, Sarah Jessica Parker, Victoria Beckham, Brooklyn Decker, Elle Macpherson, Charlize Theron, Amy Adams, Diane Kruger ve Kate Bosworth bu tarz eteklerin yakıştığını düşündüğüm diğer isimler.

Birde 2012 İlkbahar-Yaz sezonunda en beğendiğim ama henüz kimsede görmediğim modeller varki her birine ayrı ayrı kalpçiklerimi gönderiyorum :)




HAKAAN 'dan 2 nefis kalem etek. Hele peplum olanı muhteşem !




VERSACE 'yi sevmem ama bu zımbalı etekler çok klas.



GILES 'in uçları lazer kesim eteğin metalik gri rengine hasta oldum diyebilirim.



Ve son olarak Peter Pilotto 'nun illüzyon eteği.

* Şimdi ben bu konuyu etraflıca ele alarak işliyorum ya. Akıllının biri gelip bu postumu tamamen alıyor, kendince hafifçe değiştiriyor ve şaak diye hazırlayan iki ünlem, yanına kendi adını yazıyor. Bunun en son örneğini KLASS dergisinde gördüm. Hani 800 sayfalık diye övündüğü ansiklopedi kalınlığındaki sayısının 25 sayfasını benim tüm eski postlarımdan arakladığı bilgilerle doldurmuş. Konu başlığı jet-set 'in ünlü bayanları dünya yıldızlarının giydiği hangi ünlü moda markalarını tercih ediyor ?. Hazırlayan aman pardon araklayan Özgün Küçükkahraman ! Hani adını özellikle yazıyorum ki google yapanın karşısına bu notum çıksın. Benim bilgim, tecrübem ve kişisel ilişkilerimle hazırladığım ve hepsine emeğimi, zamanımı sarfettiğim postlarım sahipsiz değildir bu da biline !


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.