Pages

Gornji oglas

Monday, April 2, 2012

FERYAL GÜLMAN 'dan Beklenen Seçim !

 


Şayet kendi kendinize Louis Vuitton 'un sınırları zorlayan ve epey ses getiren 2012 Spring koleksiyonunu Türkiye 'de ilk kimde görürüz diye sormuşsanız eminim Feryal Gülman 'ın adı ilk sıradadır. Evet yanılmadım, yanılmadık. Feryal Gülman saatler önce katıldığı davette mis gibi nefis bir Louis Vuitton ile görülüyor.

Flaşlar yüzünden elbisenin orjinal rengi şeftali gitmiş yerine kar beyazı bir elbise gelmiş. Belki bu rengide vardır. Beyaz da olsa şeftali de olsa sonuç benim için aynı. Feryal Gülman her zaman ki gibi gözalıcı bir şıklık içinde.

Saçlarının tarzına bayıldım. Yine kendine has bir şekilde ağır mücevherler kullanmış ve gördüğüm kadarıyla elbise de bunu iyi kaldırmış.

Sivri ucu metal ayakkabılarda Louis Vuitton 'un Spring koleksiyonundan. Acaba benim yazımı okuyup da tereddütmü etti diye düşünmedim değil :) 6500 euro değerindeki croco yerine sade olanını seçmiş. Zaten İstinye Park 'ta satılanda bu model. Öğrendiğime göre croco olanı sipariş edilmemiş.

Metalik python clutchı nefis. Makyajının tonlarını biraz daha az tutabilirmiş. Bu elbise için fazla haute couture kaçmış. Ben olsaydım pembe tonlarında ruj ve ojeden kaçınırdım. Aslında makyajını bu tonlarda yaptığına göre elbisenin rengi konusunda gerekli ipucunu almış oluyoruz. Şeftali renkli olsa pembe ruj sürmezdi. Yani en azından benim bildiğim Feryal Gülman yapmaz diyorum. Makyajını fazla bulsamda her daim klas görünmeyi başarıyor.



Ünlüler arasında bu elbiseyi ilk Olivia Wilde giymişti ve bunu detaylı olarak konu etmiştim. Elbisenin doğru bedende her iki yaş grubuna da yakıştığı ortada.



Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.