Pages

Gornji oglas

Friday, November 23, 2012

2012 Contemporary Istanbul Açılış Daveti ve Meral Okay 'ı Anma Töreni

Bu post altında haftasonunda konuşacak tartışacak yığınla isim var. Hazır mısınız hanımlar :)



Açılışı Feryal Gülman ile yapıyorum. Üstünde nefissss bir Tom Ford görüyorsunuz. Kollar kadife ve sırt açık ama ne yazık ki sırttan hiçbir görselim yok !! Yakında alacam elime makinamı davetlileri ben çekeceğim !! Bu sırt detayı nasıl gözlerden kaçar anlamıyorum ki !! Ayyy delirdim resmen ! Elbette Feryal Gülman elbiseyi kusursuz taşımış. Corto Moltedo clutchı ve saçındaki taşlı bant herşey bir uyum içinde. Günün ilk en şıkı !


 
 
Ender Mermerci 'nin lacivert tonlarındaki bluzun zarafetine bayıldım. Estetikler sayesinde resmen zamanı durdurmuş !


Sanem Tezman anne olduktan sonra daha bir güzelleşenlerden. Gerçi kıyafeti fazla sade geldi ama o bu tarz tüvit ve pantolon ikilisini çok seviyor. Yakışıyor yakışmasına ama daha canlı renkli ya da daha cesur modellerde denese ne iyi olurdu diye düşünmeden edemiyorum :)


Edvina Sponza 'nın baştan aşağı look'una bayıldım. Tüvit ceketi, deri pantolonu, şalı, All Star'ları ve çantasıyla her telden çalıp ancak bu kadar iyi görünülebilir.



İkinci Günün En Şıkı Esra Oflaz Güvenkaya !! Tek kelimeyle muhteşemm ! Gök mavisi pantolon takımı, aynı tonlarda şifon gömleği, vişne çürüğü renkli portföy ve ayakkabılarıyla nefis bir bir renk eşleştirmesi yapmış. Çanta ve ayakkabı aynı renk olayını sevmesem de bu görüntüde hiçbir şey beni rahatsız etmedi. Saçları, makyajı ve oversize küpeleriyle bir moda dergisinin editoryelinden çıkmış gibi ! Sevindirik oluyorum böyle şıklıklar güzellikler gördüğümde :) Ama renk seçimi kesinlikle bir anma törenine uygun değil bunu da yazmazsam olmaz !

 
 
Bir gök mavisi rengi daha Elif Dürüst 'ten geliyor. Elbiseyi hemen tanımış olmalısınız. Emme Stone 'un üstünde gördüğümde ayılıp bayıldığım Emilio Pucci olur kendileri. Elif Dürüst 'e yakışıp yakışmamışı geçiyorum insan böyle bir elbiseyle nasıl bir anma törenine katılır onu konuşmak istiyorum !! Esra Oflaz 'da aynı hataya düşmüş ama en azından pantolon ceket olmasıyla ucundan kurtarmış diyorum. Ama Elif Dürüst 'ün elbisesi hem dekoltesi hem de taşlı aksesuarlarıyla olacak iş değil !


Contemporary Istanbul davetinde ise Meral Okay 'ın anma töreninde giymesi gereken bir kombinle. Mekanları şaşırmış diyorum ne diyim başka bilemedim ki. Esra Dinçkök 'ün kilolarından kurtulduğunu görmek sevindirici. Yine eski incecik fiziğine kavuşmuş bravo !


Meryem Uzerli 'm canım benim bu kadını bir başka seviyorum. Tarifi zor bir hayranlığım var kendisine. Botları pek fena ama yüzünün güzelliği o kadar sarhoş ediyor ki beni ne yazacağımı bile unutuyorum :)

 
 
Hande Ataizi belli ki Mad Men stilinde devam ediyor. Yakıştırmasını bildikten sonra bu tarz bir devamlılığa gayet olumlu bakıyorum.


Selma Ergeç ve Nur Fettahoğlu bir anma töreninde nasıl giyilmesi gerektiğini gösterir gibiler.


Cem Yılmaz ve Ahu Yağtu uzun zamandır davetlerde görünmüyordu. Tarz olarak birbirlerine yakıştırdığım bir çift.


Tansa Ekşioğlu 'nun buram buram asalet kokan havasını çok beğeniyorum. Kıyafeti son derece sade ama bir o kadar rafine.

 
 
İlk karenin kendisi çok güzel ! Fotoğraftaki ışık ve renk dağılımı süper görünüyor. Bilgün Dereli 'nin kadife pantolonu, ceketi ve desenli gömleği çok yakışmış. Paçalar bir gıdım kısa olsaymış daha iyi olurmuş.


Fatoş Sarıgül 'e elbisesinin kesimi yakışmış. Clutcı, ayakkabı seçimi herşey yerli yerinde gayet şık.



Çok zarif ve şık 2 mankenimiz. Muhteşem görünüyorlar !

Daha görseller bitmedi o yüzden bu postun 2. sini önümüzdeki günlerde konu edebilirim !

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.