Pages

Gornji oglas

Monday, November 19, 2012

Çağla Şıkel'in Stili

Çağla Şıkel'in saç rengini isteyen,arayan,konuşan arkadaşım çok :))
Ben de hem stilini hem saçlarını inceleyelim istedim..
Karamel-bal köpüğü tonlarında bu saç rengi ona çok yakışıyordu.Ama kesinlikle hamileliğinden sonra
güzelleşen,yüzüne bir renk gelen Çağla Şıkel'in yeni açık renk saçları da ona yakıştı..



Ahh bide bu kadar zayıf olmasa..O kafa öyle kocaman durmasa!..



Bikinilerine ben bayılıyorum..Renkli,püsküllü,ipli..Kısacası süslü püslü!


Nasıl tatlı bir çocuk olmuşsun sen yaa!













'Bugün Ne Giysem?' yarışmasında bu sezon jüri üyeliği yapmaya başladı:


En sona benim sevdiğim kombini sakladım :)) Şapka ona çok yakışıyor!


Naz*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.