Pages

Gornji oglas

Monday, November 19, 2012

Amerikan Müzik Ödülleri Töreninde Neler Oldu // Kimler Ne Giydi



 


American Music Awards // Amerikan müzik ödülleri gecesinde kimler neler yaptı, neler giydi, hemenn sıcağı sıcağına yorumlayalım...Jenny McCarthy'nin Justin Bieber'i bu şekilde öpmesi sanırım organizasyonun yönlendirmesiydi diye düşünüyorum.. Yaşı küçük de olsa kimse kimseyi istemedği halde yada beklenmedik bir şekilde öpemez-öpmemeli.. Nedir yani 17 yaşındayım diye her önüme gelen kadın beni öpmeye hak mı buluyor kendinde... Bence saçmaydı hem de çok saçma, ayrıca bana çok da sapıkça geldi.. Bu olay davalık bile olabilir diyeceğim, çok abartıyorsunuz diyeceksiniz ama bence öyle... Hiç sevmediğim, gereksiz ve saygısız temasdır, neyse daha fazla birşey yazmak istemiyorum, postumuzun enerjisi düşmesin :)



Taylor Swift, müthiş elbisesiyle göz dolduruyordu, sahnesi oldukça iyiydi... Davete katıldığı elbise de pul-payet -tenrengi modasına uygun bir şekilde tasarlanmıştı, ayakkabılar ve saçlarını da oldukça beğendim...







Nickişkocuğum da sahne alan bir diğer ünlümüzdü... 
Nicki'nin elbisesi bence fena değildi.. Ben beğendim...Kendisine sempatim vardır bilirsiniz ;))





Pinkişko da oldukça iyidi, bizim Acun'un programındaki taş adamlara benziyordu :))


Elbisesi, kendiyle ve tarzıyla oldukça uyumlu...


Kesha, giyinmeyi birinden öğrenebilir mi







Christina'nın hala kendisini 34 beden sanması...





Gwen Stefani



Carrie Underwood



Heidi Klum, her daim kusursuz...


Hayden Panettiere, olmamış bitanem.. Üstten aşağı pul-payet, elinde ayağında her yerde gümüş, büst gibi olmuşşsun... Ayrıca saç vasat...



Nam-ı değer, öpücük Jenny :))

Elbisesi kendine yakışmış, şimdi yiğidi öldür hakkını ver demişler...



Jennifer'i yorumlamadan geçemedim...

Bilinçli olarak mı, bu şekilde giyiniyor, duruyor poz veriyor, bir yerde bi yamukluk var ama nerde?


Bu Kelly'de bana göre hiç bir yere gelememiş, yada hiç bir yere demeyelim de Beyonce'nin gölgesinde kalmış bir insandır... Bir insan hep güleç yüzlü olamaz... İçinde bastırdığı bir bomba olduğunu düşünüyorum ben...
Elbise de ayakkabı da normal..



Elbiseyi al giy, ayakkabıyı geçir ayağa, cluthı da al eline... bu tarz değil ki... Ne kattın: sıfır...
Mağazadaki askıdan aldın vucüduna astın.. cluth hele vahim ötesi, keşke hiç almasaydın Stacy... 



Psy artık bildiğiniz gibi her yerde... Gamgam style... dıp dıs dıp dıs :)



Nicki Minaj, kostümünü beğendim...


Bir Amerikan Müzik Ödülleri'nin daha sonuna geldik, yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkür ederiz :))

Ed@








No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.