Pages

Gornji oglas

Sunday, November 18, 2012

Bugün ne giydim ? ;)

İzmir'e gelir gelmez saç rengime biraz bakır eklettim. Bu halini daha çok sevdim :)
Kahveli bakırlı güneşte parıl parıl parlıyor..Buarada şampuan önerisinde bulunacağım yarın.
Saç dökülmesi gitti ve saçıma hiçbir şey sürmeden bukle bukle oluyor ;)

Bugün yine harikaydı İzmir'de hava..
Pantolon: Mango / Bot: Ranello / Çanta: Nine West 
Kazak-Gözlük: Zara / Yelek: H&M











Fotoğraflarımı (ve dolayısıyla nazımı) çeken sevgilim Yılmaz'a teşekkür etmeden geçmeyelim :)

Şimdi asıl konuya geliyorum.Sabah kahvaltıya gitmiştik Mia plus'a..BERBAT ÇIKTI!
Sakın sakın..Aman diyorum kimse gitmesin kahvaltıya! Tabaklar resmen yıkanmadan gelmiş,
peynir zeytin üzeri kıl-tüy dolu..Neyse daha saymayacağım.Şöyle söyliyim.Şikayetimizi bildirdiğimiz halde
içeriye yolladığımız peynir tabağı, başka pis bir tabakla geri geldi :D
Şaka gibiydi! Hesabı istedik,hiçbir şeye dokunmadan kalktık! Ayrıca hani temiz olsaydı bile 
yaa kahvaltı hazırlayacaksanız adam gibi olsun lütfen ya!
Fotoda belli olmuyor ama ekliyim yine de :



Fuara gidip gölün yanında tost yedik..Valla çoook daha güzeldi :))
Ardından deniz bisikletiyle keyif yaptık ..






Veee 



Süper bir gündü! Haftasonu geride kaldı..
Hadi bakalım hayırlı güzel bir hafta diliyorum hepinize..
Naz*





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.