Pages

Gornji oglas

Monday, November 26, 2012

Saçlarınız ne uzun ne kısa modundaysa ne olacak? :)) Ünlüler ne yapmış bakalım...

Benim saçlarım, tam da başlıkta söylediğim gibi ne uzun ne kısa..
Yani omuzda..Genelde bu durumda kaynak yaptırır uzamasını beklerdim ama bu kış değişiklik olsun istedim..
Bakalım ünlüler bu boyu nasıl geçiriyor? Hangi model daha çok yakışıyor?


Severim bu modeli..Ama en çok makyajına bayıldım!


Bu saç son yıllarda çok revaçta:sanki çok uğraşılmamış, şöyle bir taranıp çıkılmış gibi..
Buarada ben saçlarını sarıya boyatanların ten renklerinin Christina gibi olmasını daha çok beğeneniyorum genelde.
Aksi halde hayalet gıbı duruyor bazılarında..


Bu iri dalgalı model de geçiş dönemi için ideal..







Bu olmuş mu Allah rızası için yaaa :D
O kemer ne peki! Neyse sadece saç postu bu..Susuyorum :p







Fotoları Ed@'nın Niki'siyle bitiriyorum :D
Makyajını da beğendim ayrıca..

İyi geceler
Naz*


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.