Pages

Gornji oglas

Tuesday, November 27, 2012

Altın, Altın Çağını Yaşıyor !

Altın rengine biz,
 e-nsisters.blog olarak bayılıyoruz; bunu biliyorsunuz ...
Bugün dore postu yapmak istedim..
Çünkü son günlerin gözdesi; pul-payet trendine en uygun iki renk bence dore ve lame!


Yılbaşı için süper bir elbise rengi ve modeli olabilir!







Gelelim aksesuarlara..Artık her yerde görmeye alıştık..Her şeyle uyumlu sanki :)
Spor şıklık elde etmek bile mümkün altının gizemli dünyasında!






Tırnak yüzükleri ve zımbalar hala 'in'..


Benim kışın az kullandığım aksesuarlardan biri bilezik...
Ama hala geçerliliğini koruyor bol bilezik takmak..






Bunu eklemeden edemedim :)))


Ünlülere bakalım :
Heidi ile başladım..Çok yakışmışşşş..


Ahh canım sen nasıl giyineceğini öğrenemeden gideceksin valla :))




Sona ayakkabıları sakladıııım ;)


Offf alttakilere bayıldım!








Altın, altın çağına yaşamaya devam ediyor anlaşılan :)
Yerini kaptırmayacak..

Naz*





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.