Pages

Gornji oglas

Saturday, November 17, 2012

Alacakaranlık Efsanesi Şafak Vakti 2 kaç puan aldı?

Geldik zurnanın zırt dediği yereeee..
Merakla beklenen serinin son filmi 16 Kasım'da vizyona girdi..Tabiii ben de hemen izledim..
Peki sonuç?
5 üzerinden 2 verir miydim ? Evet..
2. Perdedeki seyirciyi şaşırtan dövüş sahnesi süperdi! Kesinlikle başta gerçek olduğuna inandığımız
 yan hikayenin -yani dövüş sahnesinin-
yalnızca önceden görülen bir gelecekten ibaret olduğunu anladığımız an, sinema salonundan aaaaa sesi yükseldi. İşte beni de şaşırtan o sahne için 2 puan veriyorum..Gerisi tırt!
Yazık cidden..Yani bir final yapıyorsun..Böyle mi anılmak isterdin!
Neyse filmde beğendiğim 2.şey ise bu minik kız!
Edward ve Bella'nın yarı ölümlü kızları Renesmee! Yani Mackenzie Foy...
Nasıl güzel..Nasıl esrarengiz..Bayıldım yaa! Gel canım sen benim kızım ol :D
Alcakaranlık efsanesi de bitti. Hadi hayırlısı ;)
Buarada IMDB'deki puanı 5.6 ..





Naz*


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.