Pages

Gornji oglas

Friday, November 30, 2012

Haftanın 5 Ünlüsü..Peki En Şık Hangisi


Haftanın 5 ünlüsü.
Peki ne giydiler,saçlarını nasıl yaptılar,ne taktılar?

Uma Thurman ile başlayalım..Üzerindeki kadife elbise Versace imzası taşıyor..
Ben kadifeye bu rengi çok yakıştırırım..Elbiseyi de beğendim ancaaaak
Uma Thurman'ın "saçlarımı doğal bırakayım daha sexy olur" düşüncesi
tutmamış :)) Yağlı saçlarıyla çıkmış gibi..Kınıyoruz :D



Kate Mara'nın kıyafeti , son zamanlarda acayip bi çıkış yapan Jason Ju'ye ait..
Ben yine elbiseyi beğendim ama Kate'in taşıyamadığını düşünüyorum..Bu birrr,
ikincisi o ayakkabı kel alaka olmuş belirtmek istiyorum..
Üçüncüsü kırmızı tülün içindeki dantel kumaş,
 tamamen uzun ya da şuanki halinden daha mini olsa daha süper olurdu :)  ...



Allison Williams,Naeem Khan imzalı elbisesiyle gayet hoş görünüyor..Payet ve lame modasına cuk oturmuş..
Ama benim aradığım o son bi ışık - patlayan bi detay oluyor böyle gecelerde..İşte onu göremedim..
Sönük kalmış..




Nasıl bayıldım bugün ona.. Düz,ortadan ayrılmış saçlarıyla nasıl da asil görünüyor!
Katy Perry..Bu elbise de yukarıdaki gibi Naeem Khan tasarımı..


Ben onu çok beğendim..Gözüme batan sadece bileziği oldu.


Selena Gomez , D&G imzalı şık kıyafeti ile gayet hoş görünüyor..Sadece saçlarını fazla beğenmedim..Besleme gibi olmuş..Yüzüğüne ise bayıldım!




Finali ikisi ile yapıyorum :)

Süper bir gün olsun size..
Naz*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.