Pages

Gornji oglas

Monday, November 19, 2012

Ed@ Bugün Alışverişte Neler Aldı


JLo nun İstanbul'a gelmesi şerefine, bu parçayı seçtim bugün size... 

Bugün neler yaptığımı, yaparken farketmemiştim ama eve gelip elimde bissürü poşet olduğunu farkedince çılgınca alışveriş yaptığımı o zaman anladımm :))
Sabah kalktığımda içimde bir alışveriş canavarı olduğunu aslında hafiften hissetmiştim ama bu kadar büyük olabileceğini tahmin etmeden hazırlanmaya başladım, havanın kapalı olması da bana engel olamadı, hatta yanlız olmam da... -ki bazen yalnız olunca daha da iyi karar veriliyor sanki yaa :))

Sessiz ve derinden hedef noktam olan Optimum'a gittim....
-1- 
İlk durağım Forever New 'di...
Şu soldaki kürk yeleği aldım... Kemeri içinden geçiyor ve komple belinize oturuyor, tüğleri yumuşacık ve çok havalı duruyor... Ben giydiğimde oradaki herkes bana bakıyordu, açıkçası birinin elimden kapacağından korktumm :)))
Kürk yelekleri her şekilde kombinleyebilirsiniz, gece-gündüz şıklığınıza şıklık katacak emin olun, yoksa bir tane edinin derim...
Kotlarla çok güzel duruyor, tabi renkte önemli, bu üstteki gibi kahve tonları kotlara çok yakışıyor...
Bir kaç çeşit ekledim sizin için...

-2- 
Diğer durağım GUSTO'ydu...
Gusto daha çok orta yaşa hitap eden bir yer gibi görünse de, ben orada zaman zaman çok güzel ve kendime uygun modeller bulabiliyorum ve en önemlisi kalitesi mükemmel...
Pantolonum yukarıdaki fotoğraftakine çok benziyor, ama o değil, fikir vermesi için bu fotoğrafı ekledim...
Kendi sitesinde pantolonumu bulamadım çünkü :))
Camel pantolonlarla beyaz gömlekler çok güzel yakışıyor... 
Camel ve tonlarıyla, kot rengini de çok yakıştırıyorumm...
Ben havaların soğuması ve yağmur vs nedeniyle taba rengini tercih ettim, bence kışa daha uygun bir renk...



watsons logo

-3- 
Oradan Watsons a gittim, e biraz da makyaj malzemesi almak gerek değil mi :)


Rimmel markasını bilmeyeniniz kalmamıştır sanırım, Türkiye'ye ilk geldiğinde canım dostum Banuşumla, fellik fellik Rimmel markasını aradığımız zamanlarda, kozmetikçi ablalarımıza Rimmel, Rimmel diye diye anlatmaya çalışırken, bize " tamam işte rimeller burda, Flormar varr, Maybeline vaaarrr" diye cevaplar vermişlerdi, o gün bu iş için çok erken olduğunu anlayıp vazgeçmiştikk... Ama artık rahatlıkla bulabiliyoruz kendilerini :))






Ben özellikle 60 seconds olan yani 1 dakikada kuruyan ojelerini çok seviyorum...





Bugün ise bu yukarıda gördüğünüz stronger, yani tırnak güçlendiricisini aldım, hemen sürdüm, tabi etkisini bir anda anlamak kesinlikle mümkün değil, ama  arkasında yazdığına göre, kalsiyum ve keratinle güçlendirilmiş, tırnaklara güç veriyormuş, ayrıca darbelere karşı koruma sağlıyormuş.. Kendinden hafif simli olduğu için, sürdüğünüzde tırnaklarınızda hem hafif pembelik hem de hafif bir parlama oluyor.. Bence siz de deneyin, ben işe yarayacağını düşünüyorum...









Yukarıda gördüğünüz, Oxford Street Fushia ruju aldım, arkadaki pembe...

Öncelikle rengini zaten çok beğendim, ikinci olarak da tam bir nem deposu, yumuşacık bir ruj, kaymak gibi sürülüyor ve dudaklarınız nemli kalıyor.. Ayrıca rujda koku yok... Ben kokulu ruj hiç kullanamam, kokuya karşı çok duyarlı olduğum için hemen midem bulanır çünkü... Sizde öyleyseniz bu serinin her rengi çok güzel, muhakkak kendinize uygun bir tane bulabilirsiniz...






Bir diğer serisinin dışı bu şekilde, ben de bir tane de şu en arkadaki bordodan aldım, bildiğiniz gibi bordo bu sezona damgasını vurdu...






Bourjois ile bir arkadaşım sayesinde yıllar önce tanıştım ve hiç kopamadım, göz kalemlerinin canlı renkleri ve kayganlıklarını anlatamam... Krem gibi sürülüyor ve hiç akma yok... Hatta hemen ekliyim kullandığım renkleri de öyle devam edeyim...



En sağdaki mor, ordaki yeşil ve kahveyi kullandım, üçü de birbirinden mükemmel, tam dışından göründüğü gibi, tonlamalı bir kalem, sürerken açıklı koyulu oluyor yani renk... yemyeşil olmuyorsunuz... Hareket ettikçe, yansıma nedeniyle dışındaki gibi renk geçişleri oluyor gözlerinizde...



Kızlar bir de bu seri var, burdan da sağdaki iki maviyi kullandım, bunları yazın kesinlikle kullanmanızı öneririm, sabah sürüyorsunuz akşama kadar gözlerinizde kalıyor, tabi benim gibi kalkar kalkmaz makyaj yapıp, yatana kadar makyajlı dolaşmayı seviyorsanız ideal :))
Ayrıca acayip bir enerji veriyor görünüşünüze...




Post aldı başını gidiyor uzadıkça uzadı, son olarak Bourjois'den allık aldım,
bronz tene bayıldığım için yaz kış teraccota allık kullanırım, Bourjois'de de tam aradığım gibi bir renk buldum... Bronz sevmeyenler için de, şeftalı rengi bir ton daha almıştım daha  önce o da çok güzel ve kalıcı, özellikle beyaz tenlilere çok yakışacaktır...





-4-
E şimdi kıyafetler ne ister, bol aksesuar :))

Tresera, benim bu konuda uğrak yerimdir... Moda olan tüm trendi parçaları bulmanız mümkün...
Ve en çok hoşunuza gidecek olan haber: Tresera şuan indirimde......





Ben, sezon modası olan kocaman kolyelerden aldım, bir tane altın kalın zincir kolye aldım, bir de somon rengi altın detaylı bir küpe aldım... Ama fotoğraf çekmeyi ve sonra onları iki saat kolajlamayı sevmediğim için, fotolarını koyamayacağım :))
Şuanda postumu yazarken bir yandan kolyelerimi bulmaya çalışıyorum, bulursam ekleyeceğim, ama bu arada görüp beğenip almadığım şu baykuş yüzüğün resmini buldum, görünce keşke alsaydım diye pişman oldum...


***

Bu arada, Naz* ın bir önceki postunda ki tostlarda gözüm kalmıştı, postu yarıda bırakıp gidip kendime nefis bir tost yaptım.. Hem de gecenin bu saatinde... Ama iyi geldi doğrusu :))
Sonra düşündüm, canım takipçilerim bir foto çekip eklenmesini haketmiyorlar mı diye...
Hemen aldığım kolyelerin fotoğrafını çektim sizler için... Valla öyle çok iyi bi fotoğrafçılık beklemeyin benden ona göre.. :))





En sağdaki yeşilli lacivertli olan Forever New, küpenin altındaki yuvarlağımsı olanın adresini postun sonunda vereceğim, diğerleri Tresera, en alt fotodaki yaka da Gusto,
bu yaka bu ay All Dergisinde çıkmıştı bu arada ;)





ehehe, yastığın üzerinde olmasının dışında fena görünmüyor :))








-5-
Sonrasında uğramadan edemeyeceğim bir yer, La Senza'ya uğradım... Size bilgi veriyor olayım, acayip bir indirim var, içeride kendinizi kaybediyorsunuz.







Bir tane önü kısa arkası uzun krem kazak aldım, aynen şu yukarıdaki gibi bir modeli var, aynı kazağın arkasının uzununu düşünün, bir tane omuzlarında taba rengi güderi kumaşı ve üzerinde altın rengi çivi detayı olan sütlü kahve kazak, bir tane de yakasız beyaz gömlek aldım.. Onları da nerden mi aldım, Cumartesi günleri, Optimum'un karşısında kurulan bir pazar var... İstanbul'da yaşayanlara öneririmm..
Hızımı alamayınca oraya da uğradım, yuvarlağımsı dediğim kolyemi de oradan aldım :P


***
Ed@ 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.