Pages

Gornji oglas

Wednesday, November 14, 2012

Makyaj Çantam: Nemlendirici Önerileri





1- Dove Silky Nourishment - Besleyici El ve Vücut Kremi


Siz de benim gibi krem hastasıysanız ve Dove'un bu kremini daha denemediyseniz, biran önce alın ve ellerinizde yaşattığı ipek hissini deneyimleyin....

Krem almayı, kullanmaktan daha çok seven biriyim, evimde onlarca krem bulunuyor, Gratiss'e veya Watsons'a her girdiğimde muhakkak bir kremle ayrılırım oradan, en son dün aldığım krem bu oldu...

Şimdi size şöyle anlatayım, kremi sürdüğünüzde sanki bir pamuğu elinizde dolaştırıyormuş gibi oluyorsunuz, ellerinizi ovuşturdukça krem yayılıp emiliyor ve püff ortadan kayboluyor... Yapışkanlık, yağlılık, ağırlık hissi bırakmıyor.. Ayrıca çok da güzel kokuyor... Hımm... Size yazarken ellerime sürmemek için kendimi zor tutuyorum... Ben minik boyunu aldım, çünkü onu hiç yanımdan ayırmak istemiyorum ;)




2- Lierac Paris

Gözaltı, gözkenarı kırışıkları, morluklar, şişkinlikler yani gözünüzün çevresiyle ilgili her problemin çözümü burada...

Benim gözlerimin altı genellikle uykusuz kaldığım zamanlarda şişkin olur, bu görüntüyü hiç sevmem, daima dinç ve bakımlı görünmeyi sevdiğim için, araştırmalarım sonucunda Lierac Paris'in bu konuda oldukça iyi olduğunu öğrendim, kendileri Boyner'lerde satılıyor, başka bir yerde var mı bilmiyorum...

Kırışık karşıtı, mor halkalar için, şişkinliklere karşı ve sıkılaştırıcı olarak 5 çeşit göz kremi mevcut, hangi sorundan muzdaripseniz onu kullanabilirsiniz... Ben ortadaki yeşil olandan kullanıyorum... Miniminnacık almanız gerçekten yeterli oluyor çünkü jel kıvamında hemen akışkan bir hal alarak göz çevrenize kolaylıkla yayılıyor... Her göz kreminde olduğu gibi sürerken hafif dokunuşlarla gözlerinize masaj yapmanız oradaki kan dolaşımını hızlandıracak ve kremin etkisinide arttıracaktır...

Ben oldukça memnun kaldım, kesinlikle öneririm, bu arada Lierac'ın en ünlü kremi, hamilelik sonrasında göbekte oluşan çatlamalara karşı olan kremi,bir çok arkadaşımdan aynı yorumu aldım, kesinlikle bu konuda tek marka olduğunu söylediler, ama tabiki doktorunuza danışmadan kesinlikle kullanmayın.. 3. maddeye geçmek istiyorum ama bir şey daha söyliyim, çatlaklardan kurtulmak için içinde buğday özü olan bir krem kullanabilirsiniz, başarılı sonuçlar alacağınızı söyleyebilirim...


Gliss Liquid Silk Sıvı Saç Kremi 200 ml

3- Liquid Silk Sıvı Saç Kremi

Yıllardır kullandığım bir ürün ama hala bu ürünü hiç denememiş arkadaşlarım olabildiği için, o yüzden bu  nemlendirici üçlemesi postumu, saç kremi önerim: Schwarzkopf, sıvı saç kremiyle devam etmek istedim..

Saçlarımı yıkarken saç kremi kullanmayı sevmediğim için, sonrasında saçlarımı tararken kırılmalarını önlemek ve daha sonrasında da kolaylıkla şekle girmesini sağlamak için sıvı saç kremi kullanmayı seviyorum... 
Çalkalayıp bir kaç kere saçlarınıza püskürtmeniz yeterli oluyor, daha sonrasında yumuşaklığı hissedebiliyorsunuz, saçlarınız hemen kolaylıkla taranıyor...

İçinde ipek-saten proteinleri olan ürünleri çok sevdiğim için sıvı saç kreminde ben Lıquit Silk'i tercih ediyorum, ama ürün gamı oldukça geniş olduğu için, siz kendinize en uygun olanı bulabilirsiniz...






Bugün, saç, göz ve vücut için nemlendirici önerilerinde bulundum, "Makyaj Çantam" başlığı altında ürün önerilerine bundan sonra da devam edeceğiz...

Takipte kalın ;)
Ed@

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.