Pages

Gornji oglas

Thursday, November 22, 2012

Askeri Stil // Her Yerimiz Kamuflaj Olacak

 
 
 


Bildiğiniz gibi şuanda military style yani askeri tarzda giyinmek IN!..
E biz de ne yapıyoruz, tabi ki hemen bize ilham verecek, kombinleri araştırıp, sizlerle buluşturuyoruz...

Kızlar burada önemli olan, military tarzında ceket, ayakkabı, çanta, şapka, mont, parka.. Her ne olursa olsun, üzerinizdeki bir parçanın bu stilden olmasını sağlamak...

Eskisi gibi military giydim, sert bir imaj cizeyim, ne biliyim işte takı takmıyım, ipek tül etekle kombinlemiyim diye birşey yok... Neyle isterseniz kombinleyin... Free style!! :)))

























Cheryl Cole looks stylish in camouflage trousers as she promotes 'Girls Aloud's' new album at BBC Radio 1.






Rihanna Rihanna, wearing a camouflage trench coat, braves the rain under a large golf umbrella while arriving to her hotel as New York braces for an incoming Nor'easter storm.


Rihanna sports camouflage pants and a backwards cap as she arrives to her New York City hotel.



Fearne Cotton looks chic in a Military style jacket as she arrives at BBC Radio 1 for work.


Amber Rose Amber Rose wears a military inspired outfit as she leaves a morning talk show in New York City.


Fearne Cotton Pregnant DJ and presenter Fearne Cotton leaving Radio One after her show, dressed in a military style camouflage jacket. ***UK, IRELAND, DUBAI, USA AND CANADIAN USE ONLY***.Photograph: ©ztimages.








Kızlar bu arada kemik çerçeveli gözlükler bir kaç sezondur oldukça trendy olmuştu ama bu sezon en yüksek noktasına ulaştı... Eğer yoksa yüzünüze yakışan kemik çerçeveli bir gözlük edinin derim...












Çok fazla yorum yapma gereği duymuyorum, zaten görünen ortada,
Parkaları giyip dışarı çıkıyorsunuz, bu kadar basit :))


The military style for fall 2012





Erkekler de bu modanın takipçisi hatta belki de bizden daha sıkı takip ediyor bile olabilirler... Onlar için de bir kaç foto ekleyelim dedim...




















Doyamadım kamuflajlara valla... Ay hemenn gidip alasım geldi.. Ben şu alttaki fotoğraftaki gibi
dar yırtık bir jean almak istiyorumm, deri ceket ve kısa botielerle kombin yapmayı planlıyorum...

Birde bol ve uzun bir model, kamuflaj desenli parka gibi bişi almak istiyorum...

Aslında bir de, Pull and Bear'da kamuflaj bir çanta beğendim, 2 model vardı kızlar, sizde almak istiyorsanız, ben boyundan asılabilen modeli çok beğendim, birde elde tutmalı var ama diğeri tam benlik.....















Bakın şu 2. fotodaki montta çok hoş... Siyahla kamuflaj uyumunu çok seviyorum...








Evet işte bu iyi!!..
Bu tarz yıkama bir kot ile de mükemmel uyummm....

Ed@

 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.