Pages

Gornji oglas

Tuesday, November 27, 2012

Karşınızda Meryem Uzerli !..

Blogumuzun bugunku konugu;
Meryem Uzerli...
Ben onu çok seviyorum..Sanırım kalbinin güzelliği yüzüne yansımış dediğimiz insanlardan o..
Çok tatlı ve sıcak...
Onun fotolarını eklerken benim yüzümde hep bi tebessüm vardı açıkçası..
En çok beğendiğim fotolarından biriyle başladım:









Siyah saç kesinlikle yakışmış! Bir dahaki projede böyle çıkabilir karşımıza bence ;)



İşte alttaki foto! Nasıl bir yüz ifadesi o..Çok beğendim...











Bu saç rengi, Hürrem Sultan rolü ile birlikte ,
hepimizin kalbini fethetti .. Ben de geçtiğimiz yıl bir süre bakır yapmıştım saçlarımı..




Bayıldığım fotosu bu:




Eski fotoğrafı ile bitiriyorum postumu..
Doyamadım dönüp tekrar bakacağım :)

Naz*


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.