Pages

Gornji oglas

Monday, November 19, 2012

Orjinal midir Çakma mıdır Karar Sizin :)

Valla artık ben yazmaktan konu etmekten yoruldum ama ortada memleketin ikoncanı olma durumu olmasa bu kadar üstüne gitmezdim bu konunun. E bir de mazallah o kadar sıkı baba malzeme veriliyor ki nasıl konu etmem diyorum kendi kendime.


Efendim bu sefer elimizde Hello dergisinin eki Decor 'un kapağı var. Konu ev ve dekor olsa da kapakta Eda Taşpınar ve gözüme gözüme sokulan Balmain 'in en hit parçalarından 28 bin dolarlık yani 50 bin liralık ceketi görüyorsunuz.
 
Ceket orjinal mi değil mi diye kararı size bırakıyorum. Bana kalırsa değil ama benzesin diye sıkı uğraşılmış. Daha iyi göresiniz diye orjinal ceketin çeşit çeşit görsellerini koyuyorum. Hiç üşenmedim bu ceketi satışa koyabilecek 3 yeri araştırdım ve tahmin ettiğim gibi pahalı olması ve satılmayacağı sebebiyle hiçbiri getirtmemiş. Mesela Polar Butik 3 sene önce çok konuştuğumuz Ajda Pekkan 'ın giydiği çakma Balmain 'in orjinalini getirtmişti. Hatta Nur Yerlitaş Ajda 'ya çakmasını dikmeden butiğe gidip ceketi yakından mikroskopla incelemiş :) O zaman nasıl bir süper stara çakma giymesini yakıştırmadıysak aynı şey memleketin moda ikonu diye lanse edilen ismine de yakışmıyor. Olayın özü budur !

 
 
 
 
Moda ikonlarımız (!) Balmain 'in fall koleksiyonunu çok sevmiş belli ki. İlk Kristen Stewart 'ın üstünde orjinalini gördüğümüz elbisenin Eda Taşpınar yorumlusunu gördük. Sonra Deniz Berdan 'ın Balmain esintili tasarladığı ve satışa koyduğu elbisesini ve şimdi de bu posta konu olan Balmain ceket. Deniz Berdan her ne kadar benim elbisemin Balmain ile ne alakası var ki desin görünen köy kılavuz istemiyor. Tasarımcıysan en azından insanların aklına getirmemesi açısından bu tarz bir benzerlikten kaçınılmalı. Yoksa elbette inci işleme Balmain 'in tekelinde değil ! 
 
 
 
Rastlantı bu ya, dün düzenlenen Amerikan Müzik Ödülleri 'nde Gwen Stefani de aynı Balmain ceketi ama elbette orjinalini giymiş.
 
Yok mudur Balmain 'in bu koleksiyonundan orjinal bir parçayı giyip de memleketin namusunu kurtaracak bir babayiğit ? :)
 
 
 
 
* Bu post ©ModaVeSosyete 'ye aittir. Blog ismi ya da linki olmadan başka bir yerde kullanılamaz. Aksi taktirde yasal işlemlere başvurulacaktır.
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.