Pages

Gornji oglas

Tuesday, November 20, 2012

JENNIFER LOPEZ Türk Sosyetesi ile !

Memlekete gelen dünyaca ünlü her stara dansöz oynatmayı, Beyaz Şov 'a çıkarmayı ya da ev hediye etmeye bayılırız :) Hadi Beyaz Şov ve ev olayını anlıyorum da şu dansöz oynatma kıroluğunu tez zamanda bırakırız diye ümit ediyorum.

 
 
Neyse ben daha fazla konuşmayım da hemen JLo 'nun katıldığı dün geceki davete geçeyim. Jennifer 'dan misssler gibi bir star nasıl durur nasıl poz veriri yakından inceleyelim. Üstünde Emilio Pucci 'den kıvrımlarına çok yakışan nefis bir kokteyl elbise görüyorsunuz. Ama olay elbisede değil bir bacağını hafif öne çıkarıp ağırlığını kalçaya vermesinde. Duruşu dimdik , kollar hafifçe açık. Baş dik, gözler bir gıdım kısık, dudaklar hafif aralık. Buram buram kadınsılık seksapellik ve starlık akıyor üstünden. Var mıdır böyle bir duruşun endamın Türkiye versiyonu sorarım size :) 

 

 
 
 
Emilio Pucci elbise çok yakışmış. Bal rengi röflelerine zaten oldum olası bayılırım. Açık bırakmış çok hoş olmuş. Rujun rengi iyi ama bana fazla parlak geldi. Kötü mü duruyor kesinlike hayırr !! Kristal clutchı ve takıları çok hoş. Christian Louboutin ayakkabılar da çok yakışmış. Tek sevmediğim cadı tırnakları :) Hele bu şekil ucu sivri modeller feci kötü ama performans sanatçısıysan böyle uçukluklar normaldir olabilir.

 
 
 
 

Davette Emilio Pucci giyenlerden biri de Feryal Gülman. Fall koleksiyonundan çok zarif bir model seçmiş ve müthiş yakışmış. Saçların dalgası ve makyajı çok güzel. Chanel çantası ve Christian Louboutin 'ler ile harika bir eşleştirme yapmış. Ama ayakkabılar 1 numara büyük :) Yine de son zamanlarda gördüğüm en iyi Feryal Gülman 'dır bayıldımm !

 
 
 
Alara Koçibey daha da güzelleşmiş ışıl ışıl parlıyor. Kıyafeti her ne kadar Kanye West 'i anımsatsa da yüzü ve makyajı o kadar kusursuz ki herşeyi unutabilirim.

 
 
 
Derin Mermerci için gayet sade hatta sıradan diyebilirim. Pili etekli elbisesi çok hoş. Bu sefer absürt makyaj ve saç modelinden kaçınmış iyi etmiş. Pembe ruju yakışmış. Ama ne yazık ki ince çorapla bot giymenin azizliğine uğramış.



Zeynep Mutlu ve İlker İnanoğlu 'nu yakıştırıyorum. Zeynep Mutlu 'nun deri ceketine bayıldım çok yakışmış. Saçı makyajı herşey hoş görününüyor. Ama ayakkabı ve portföy çantanın rengini sevmedim. Acaba bu YSL portföyleri sevmeyen birtek ben miyim merak ediyorum.
 


 
Saba Tümer vücut tipine yakışan klasik bir LBD ve deri ceketle. Saçlar sarı kaşlar siyah olayı pek fena. Ama oversize portföyü ilgimi çekti. Beğendim Saba Tümer 'i.

 

 
Ve geçelim Deniz Berdan 'a. Burda bana/bize bir mesaj veriliyor arkadaşlar farkettiniz mi :)) Üstünde Balmain 'in işlemelerine birebir benzerlikte kadife bir ceket görüyorsunuz. Bu modeli görmedim ama yine de yüzde yüz taklittir diyemiyorum. Çünkü bunun işlemeleri daha bir usta işi görünüyor. Belki de Zara 'dandır kimbilir. Üstte Zara 'nın bu sezon koleksiyonuna dahil ettiği Balmain çakması yeleği görebilirsiniz. Ama en azından kendi tasarımları dışında eski Deniz Berdan gibi giyindiğini görmek güzel bir süpriz oldu. Çok hoş görünüyor.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.