Pages

Gornji oglas

Saturday, November 17, 2012

Yeni Trend : Payet ! Peki Nasıl Kombinlenir?

Bu şarkıyı dinliyordum ben postu hazırlarken .. Size de tavsiye ederim ;)

Şimdi,
 bu sezonun trendleri arasında yerini kimseye kaptırmayacak gibi görünen
'payet' detaylara gelelim..
Sizler için payetlerin kullanıldığı farklı parçaların görsellerini ekledim..Hem de bu kez biraz fazla ekledim,
daha iyi parça ilhamı alalım,kafamızda kombin oluşturabilelim diye..Ayakkabı-çantadan,
makyaj ve tırnağa kadar her yerimiz parlamaya başlıyor!
En sonda da bu parlaklığı nasıl dengeleyeceğiz?Nasıl kombinler yapacağız bundan bahsedeceğim..






Topuklu ayakkabılarda payet görmeye alıştık aslında..Ama spor ayakkabıların ya da babetlerin de artık allanıp pullanması
bizlere aynı anda hem spor hem şık olma lüksü veriyor ;)




Payet işlemeli ceketleri seçerken hep gümüş renkli olanlarına elim gidiyor, onu farkettim..Sanırım payet gümüşle çok uyumlu geliyor bana!..





Gece kıyafetleri için zaten vazgeçilmezdi..Bu sezon daha bir bomba gibi giriyor hayatımıza!
Sanırım yeni yıla girerken herkesin kıyısında köşesinde payet olacak :)


Alttaki kazağın benzerinden aldım ben de Mudo'dan..Haftaya onunla bir kombin yaparım size ;)








 Üstün tümü payet olması yerine ; ben , omuzda ya da yakada 
(şu da olabilir: mesela peplum tarzında bir üst düşünün sadece etek kısmında)
 olmasını tercih ediyorum günlük kullanımda.



Zımbalılarını görmeye alıştık,omzu açıkta bırakan kazaklardan özellikle..
Ben de Toulouse H&M'den gümüş rengi full payet işlemeli bir bra aldım.
Ama dışarısı için değil..:) Yoksa 3.sayfa haberlerine 'kıskanç sevgili dehşet saçtı' başlığı ile çıkabilirim..Allah muhafaza!  :)))






Alt parçalarda özellikle etek ve şortlarda fazlasıyla pul ve payet işleme görüyoruz..
En altta olduğu gibi beyaz basic ve kot ceketle cok tatlı spor-şıklık elde edilebilir..Kahvaltıya giderken bile
süper bir kombin olur!



'Yaka' modasına kaldığımız yerden devam ederken,üstüne birde pul ekliyoruz oldu bitti :)
Hatta kendiniz bile işleyebilirsiniz istediğiniz parçaların üzerine.







Telefon kılıfları bile payet işlemeliyse,bu gerçekten trend olmuş demektir :)








İster elbisenin tümünde,ister belli bir kısmında..Ama görünen şu ki bu trend, transparanla acccayip uyum sağlıyor!
Demekki her yerini payet sarsın istemeyenler,belli bir kısmı transparan bırakacak şekilde elbiseler tercih edebilirler.Elbiseniz böyle yoğun bir ışıltıya sahip olursa,ayakkabı ve çanta daha sade olmalı,tabii
 fazla dikkat çekmek istemeyenlerdenseniz :)
Çünkü son zamanlarda, komple deri,ya da aynı anda birden fazla parçada zımba (yani çanta zımbalı mesela,yetmemiş omuzlarda da zımba var gibi), baştan aşağa aynı renk gibi kombinler trend oldu!
Dolayısyla bir kaç foto yukarda gördüğünüz krem payetli elbiseli kombinde, çanta ve ayakkabı da 
parlak seçilmiş..Tercih sizin!

Her zamanki tavsiyem:
İçinizden geldiği gibi giyinin!

Naz* ;)












No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.