Pages

Gornji oglas

Monday, September 10, 2012

1 DÜĞÜN 5 GELİN !

Haftasonu Hande Ataizi trafiği çok yoğundu o yüzden Yazıcılar 'ın düğünü arada kaynadı mı diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz :) Böyle bir düğün ve davetli geçidi kaçırılacak hele hele konu edilmeyecek gibi değil !

Malum benim düğünlerde hassas olduğum bir konu var. Ve bunu fırsatını bulduğum her an bıkmadan usanmadan yineliyorum. Lütfen düğünlerde beyaz rengi geline bırakın ! Giymeyiverin şu beyazı yahu. Beyaz ve kardeş renklerden mümkün mertebe kaçının. Çok mu zor anlamıyorum ki. Gelinin özel isteği olmadıysa adab-ı muaşeret kurallarına göre düğünde beyaz Gİ-YİL-MEZ !!

Alın işte size bir düğün 5 gelin durumu !



Gelin Merve Eyilik Akgün 'ün şanssızlığı Emine Boyner ve Hande Ataizi 'nden sonra evlenmiş olması :) O kadar sade ve güzel görüntülerden sonra bünyem birdenbire klasik otel düğünlerine ve ağır takılara adapte olamıyor. Gelinliğini tam olarak görememezinde etkisi olmalı. Bu fotoya baktığımda birtek buketi çok hoşuma gitti dersem fazla mı acımasız olurum acaba :)

Şimdi gelelim diğer gelinlere ;



Burcu Erçil. Elbisesinin dikimini ve üstten geçen tül detayı beğenmedim.



Serra Türker 'in krem renkli elbisesi çok güzel. Kumaş ve dikim dört dörtlük. Üstünde de çok iyi durmuş harika taşımış. Hele böyle bir elbise altına giydiği ince bantlı ayakkabı seçimine bayıldım. Görünüm anlamında herşey ince bir zevkin göstergesi. Lakin iş makyaja gelince orada sınıfta kalmış. Böylesi bir elbiseyi bu denli koyu makyaj yaparak resmen katletmiş.



Bir diğer gelinimiz ise Dilek Türker. Güzel bir seçim yapmış. Genel görünümü hoşuma gitti.



Nazlı Yazıcı 'nın elbisesi yakışmış. Ama saçlarının önden görüntüsünü ve dore renkli taşlı portföyünün formunu beğenmedim.


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.