Pages

Gornji oglas

Monday, September 17, 2012

GÖZDE ÖZER ve KAMİL AGEL Düğünü !

 



Nihayet görkemli klasik bir Türk saray düğünü ile karşı karşıyayız. Ama ne görkem ne şaşa !! Gözde Özer 'in 75 bin euro değerindeki Elie Saab gelinliği göz kamaçtırıcı ! Hatta gözlerime dinlendirici gözlük taktıracak kadar :) Kumaş ve işçilik elbette birinci sınıftır ona lafım yok ama biliyorsunuz bu tarz gelinlikleri sevmem. Yanlış görmüyorsam gelin çıtı pıtı bir fiziğe sahip. Bu kadar ağır gelinliği tüm gece nasıl taşıyabilmiş bakın burda kendisine hayran kaldım. Kolay olmasa gerek. Kumaşın ağırlığı bir tarafa bir de 5 metrelik bir kuyruk var. Duvak ağır, gerdanlık ağır herşey taşlı, herşey parlıyor. Bıdı bıdı ediyorum ama biliyorum ki el emeği göz nuru bir işçilği var bu gelinliğin. Kimbilir kaç saat kaç gün dikilmiştir. Gelinimiz seçmiş beğenmiş ya önemli olan o. Mutlu olsunlar gerisi boş :) Ha hazır lafı gelmişken bir şeyin altını çizeyim. Gelin ve gelinlikler eleştirilmez diye birşey yok. Moda adına herkes herşey eleştirilir. Kimseye hakaret edilmiyor kimse aşağılanmıyor. Herkesin zevki kendine. Ben beğenmedim diye kimse beğenmeyecek diye birşey yok. Hatta beğenenler için detaylı fotoları koyuyorum ki alın resmi götürün modacınıza siz de istediğiniz içinde mutlu olduğunuz gelinliğe sahip olun.

Ve geçelim davetlilere. Davetliler de en az gelin kadar şaşalı. Neyseki bu sefer beyaz giyen kimse yok :)



Davetlilerde en beğendiğim kare bu oldu. Fatoş Sarıgül, İpek Varol ve Ebru Kadayıfçıoğlu. Üçüde harika görünüyor. Elbiselerin kesimi, renkleri ve mücevherler harika.



Fatoş Sarıgül 'ün Monique Lhuillier elbisesini yakından görebilirsiniz. Renk çok yakışmış ve güzel taşımış. Hele özel yapım Altınbaş gerdanlığına bayıldım !! Klasik koyu göz ve kaş makyajını uygulamış. Bu koyuluğa uçuk renkte ruj kullanılması isabetli olmuş. Gerçi ben hala bu kadar koyu göz makyajı yapmasını doğru bulmuyorum ama artık göz alışkanlığımıdır nedir bu sefer genel havaya yakıştırdım.




Yıldız Özer ve Dila Özer gelinin kardeşleri olmalı. Cengiz Abazoğlu elbisesiyle Yıldız Özer pek bir havalı. Gösterişli elbiseyi hakkıyla taşımış. Lakin makyajı için aynı şeyi söyleyemiyeceğim. Sanırım Dila Özer 'in elbisesi de Cengiz Abazoğlu. Pek bir prenses tarzında. Saçı ve makyajını sevdim ama elbisenin kendisini sevmedim. Ne rengini ne kesimini ne de taşlarını.



Nazlı Yazıcı zor bir elbiseyi ince fiziğinin avantajıyla kusursuz taşımış. Saçı ve makyajı herşey yerinde ama yine de birşey beni rahatsız ediyor. Bir olmamışlık var ama ne ? Bir de farkındamı bilmiyorum ama Sevil Sabancı 'ya ikizi kadar benziyor !



İdil Firat 'ı beğendim. Elbisesi çok yakışmış ve bu sefer makyajı da çok iyi. Uzun saçlıların saçlarını yana alma işini iyice abarttık bizi tutabilene aşkolsun :) Ama İdil Fırat 'ta güzel durmuş sevdim. Gerdanlığı da çok hoş. Tek sorunumuz zayıflığı fazla abartmış olması.



İlkem Öztürk beni hayretler içinde bırakmaya devam ediyor. Aslında düğünün genel havasıyla son derece uyumlu diyebilirim. Blogundan ince zevkini bildiğim İlkem Öztürk 'ün iş kendine geldiğinde neden bu kadar ağır kıyafetler seçtiğini anlamak zor. Çok fazla taş çok fazla makyaj kısaca herşey çok fazla !



Nihayet Demet Sabancı Çetindoğan 'ı beğendim. Elbisesindeki tül çok manasız olsada straplezi güzel taşımış. Renk yakışmış. Ve makyajında da gözle görülür olumlu bir gelişme var.



Gençler 50 yaşında kadın gibi görünürken Fatoş Hataylı sağolsun içimi açtı ! İddialı bir kumaş seçse bile saçı, makyajı, fuları ve yerinde aksesuarları ile çok hoş görünüyor.


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.