Pages

Gornji oglas

Wednesday, September 12, 2012

GECCE.COM Davetinin Şıkları !

Ortada çok tuhaf bir durum var. Davetin en şık bulduğum hatta günün şıkı seçtiğim kişinin kim olduğunu bilmiyorum :) İsim soyad namına hiçbir şey yok :) Ama konuştuğumuz şıklık ve stil olduğu için kimin kim olduğuda fazla önemli değil açıkçası.





O kadar rüküşe rağmen günün şıkı da Gecce.Com davetinden çıktı. İçimden bir ses Louis Vuitton elbisesiyle gördüğünüz bu sarışın afetin Türk olmadığını söylüyor. Doğal bir sarışın ve yüzü çok güzel. Daha önce Cate Blanchett 'in de giydiği ve onda bile bu kadar güzel durmayan LV elbisesiyle mükemmel görünüyor. Katlı beyaz eteğin boyunu kısaltarak çok doğru bir hamle yapmış. Hem modanın nabzını tutmuş, hem tarzına uyan bir seçim yapmış hem de ortada zorlama namına hiçbir şey yok ! İddialı Chanel çantası bile sırıtmamış aksine cuk oturmuş !Makyajı kusursuz kısaca tek kelimeyle ba-yıl-dım !! Kim olduğunu bilen bir zahmet yardım etsin :) (UPDATE : Evet tahmin ettiğim gibi kendisi Türk eşli Kanadalı bir oyuncuymuş. Sosyetenin son transferlerindenmiş. Hayırlı olsun hoşgelmiş iyi ki gelmiş diyorum :))




Ve geçelim şık bulduğum diğer isimlere. İlk isme eminim benim gibi sizlerde şaşıracaksınız. Evet Ayşe Özyılmazel 'in ta kendisi. Elbisenin modeli ahım şahım birşey olmasada gördüğüm hoşuma gitti. Makyajı ve saçları da gayet başarılı.



Deniz Berdan 'ın kendi tasarımı elbisesi çok yakışmış. Elbisenin kendisini değil de Deniz Berdan 'ın üstünde duruşunu sevdim. Boyu posu ve vücut hatlarıyla en iyi model benim diyenden bile daha iyi !



Siren Ertan Çarmıklı Roland Mouret 'yi seçmiş.



Feryal Gülman 'a renk yakışmış.



Leyla Alaton 'un eğlenceli elbisesi yakışmış. Desenleri Jean-Charles de Castelbajac 'ı andırıyor. Güzel taşımış.



Maide Kurttepeli sade bir tulum ve nefis takılarla işi bitirmiş. Kafasına ne sardığını pek anlamadım ama o bile tarz durmuş çok yakışmış.



Pelin Atay Kuran 'ın ve eşinin birlikte verdikleri görüntüyü sevdim. Pelin Atay 'ın ağır kumaşlı ve renkli elbiseyi saçlarını toplayıp minimum takı kullanarak dengelemesi yerinde olmuş. Eşi Gökhan Kuran 'ın kendine has giyim tarzı son günlerde epey dikkatimi çekiyor. Erkek modası adına çok yerinde bir örnek olacak gibi. Feci takipteyim ona göre :)


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.