Pages

Gornji oglas

Wednesday, September 19, 2012

DIY | Ojeni Kendin Yap



BAYATLAMIŞ GÖZ FARI VEYA ALLIKLARINIZI DEĞERLENDİRİP OJE YAPMAYA NE DERSİNİZ? 
İhtiyacınız olacak şeyler:
*a. Toz göz farı veya allık,
*b. Şeffaf oje,
*c. Kağıttan huni,
*d. Kürdan




    *delightedmomma*

    Ayrıntılı Yapım Aşamaları:
       *I Adım : Başlarken öncelikle göz farınızı seçin. Kullanım tarihi geçmiş olması tercih sebebi:pp
               Eğlenceli bir şey denemek için iki farklı renk seçebilirsiniz! Spontan olun.
       * II Adım: Göz farının iyice gevşek olduğundan emin olun. Aksi halde zorluk çekebilirsiniz. Kağıt yardımıyla bir huni yapın ve içinden  gevşek göz farını doldurun!
      *III Adım: Eklediğiniz göz farı,  opak tırnak rengi gibi olacak!
      *IV Adım: Bir kürdan yardımıyla göz farı ile şeffaf ojeyi karıştırın.
      *V Adım: Eğer  kıvamının kalın olduğunu düşünüyorsanız,  inceltmek için biraz aseton ekleyin.
      *VI Adım: İyice karıştırın ve gururla tırnaklarınızı boyamaya başlayın! 
     Bunu denemek için bende sabırsızlanıyorum:)

    No comments:

    Post a Comment

    Note: Only a member of this blog may post a comment.