Pages

Gornji oglas

Monday, September 10, 2012

EYİLİK DÜĞÜN DAVETLİLERİ !

Eyilik düğününden gelin ve gelin görünümlü davetlileri bir önceki postumda ele aldım. Şimdi diğer davetlilere göz atma zamanı !



Begüm Eyilik düğünlerde iddialı giyinmeyi sevenlerden. Genelde giydiklerini yakıştırmasını bilir. Ama bu sefer beğenmedim. Elbiseyi başarılı taşımasına rağmen ağır kumaşı içime baygınlık getirdi. Siyah ya da koyu renkli olsaydı bu kadar rahatsız edermiydi emin değilim ama bu renkle resmen kırmızı bir yorganı sarmalamış gibi görünüyor. Bir de makyajı epey abartınca ortaya herşeyiyle fazla abartılı bir görüntü çıkmış.



Figen Kıral beğendiğim isimlerden. Elbisenin gövdesindeki gümüş renkli detayını uygun ve yerinde mücevher kullanarak çok iyi dengelemiş. Saçları toplamış iyi etmiş. Gümüş renkli portföyünde sorunum olsa bile genel olarak yaşına ve fiziğine uyan hoş bir görüntü içinde diyebilirim.



Fulya Eyilik 'in elbisesini de, makyajını da sevmedim. Hollywood ünlüleri iyi ki uzun saçlarını yanda toplama akımı başlattı. Maşallah herkeste bu model. Bu etek boyuna Fulya Eyilik 'inkiler gibi kaba platformlu ayakkabıları değil de ince formlu ayakkabıları pek bir yakıştırıyorum.




Melisa Kanatlı da iddialı bir renk ve modelle katılanlardan. Elbise fena olmasa da dekolte kesimini sevmedim. Ağır takıları başarıyla taşıyor. Gerçi ben bu kesim dekolteye gerdanlık takmazdım ama yine de genel olarak hoş.



Tuğana Savgı mint yeşili renginde yanları dantel güzel bir elbise seçmiş. Ama koyu makyajını sevmedim. Bu elbise daha genç bir görünümü hakediyor. Yazık olmuş.



Feryal Gülman her zaman nerde nasıl giyineceğini iyi bilenlerden. Romona Keveza marka elbisesinin tek omuz yakasının güzelliğine, kumaşına ve drapelere bayıldım. Çok klas görünüyor. Klasik topuzu, mücevherleri ve elbisenin rengine uyumlu ayakkabılarıyla gecenin iyilerinden.



Meral Yazıcı 'nın elbisesinin rengine, yaka detayına ama özellikle bakır renkli püsküllü çantayla takılarının eşleştirmesine bayıldım.



Sevim Uyar çok asil görünmesine rağmen bir yaz düğünü için hem renk hem de model olarak çok iç karartıcı.


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.