Pages

Gornji oglas

Wednesday, September 12, 2012

Naz* bugün ne giydi??? (İstanbul Part-3)

Malum Türkiye'de son günlerim.. :()
Takvime bakmak istemiyorum..Gitmeden böyle oluyor,değişik hissediyorsun diyorlardı ama 
anlamıyordum..Sevdiklerimle her anın tadını çıkarmak istiyorum.. 
Ama doyamıyorum!..


Bu küpeler beni biraz kokoş göstermiş :p

"Tulum"u topukluyla kombinlemeyi daha çok seviyorum ama
bugün değişiklik yaptım..(Daha doğrusu rahat rahat yürümek istedim :))



Bugün güzeller güzeli afroditle buluştuk (anneannem)..
Tatlı yedik,tatlı konuştuk :)


Eve de götürmeden olmaz tabii :))



Geçen postum da unutmuşum ojeyi hemen ikaz geldi :))
Eve döner dönmez ekledim .


Görüşürüüüzz :)

Tulum / overall : Beyoğlu - Terkos Pasajı
Bilezikler - Sandalet / Bracelets - Sandals : Accessories
Küpe - Earring : Forewer New
Kemer / Belt : Polo Garage
Güneşgözlüğü / Sunglasses : Ray-Ban

Naz*



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.