Pages

Gornji oglas

Friday, September 7, 2012

Naz*ın doğum günü gelmisss :))

 Birkac gun sonra Izmir'den ayriliyorum..Once Istanbul'a gidiyorum..
10gun sonra da Fransa'ya..
Dogum gunum biraz buruk anlayacaginiz..Dun gece yarisindan itibaren kutlamaya basladim gerci
kacmaz.. :)
 Ama disari cikasim gelmedi..Evde sevdiklerimle kutlamak istedim..
Bu nedenle ilk geceden kareleri sizlerle paylasayim :


Balonlara bayilirim..Gerci biliyorsunuz artik :))
Mumlar,susler vs cok egleniyorum onlarla.. Bu ozel gece de yine yanimdalar :p


La lala la lalaaaaaaa....
Happy Birthday to Meeeee!...


Dilek zamani!..Sessizlik lutfen :p


Acaba gerceklesecek miiii :)


Leopar - sari uyumu vazgecilmez ..


Geceyi prenses tacimla kapatiyorum :))

Simarik tatli bir prenses oldum sanki :p


Elbise / Dress : H&M
Ayakkabi / Shoes : Steve Madden
Taki / Accessories : Mango / H&M

Tesekkur ederim tum guzel dilekleriniz icin ..
Naz*



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.