Pages

Gornji oglas

Wednesday, September 12, 2012

GECCE.COM Davetinin CADI KAZANLIKLARI :)

Hepsi birbirinden epik ! İnanın bazı karelere eleştiri bile yapamıyorum. Nutkum tutuluyor. Nefesim kesiliyor. Elimi kolumu nereye koyacağımı şaşırıyorum.



Seval Birinci ve Arte Tahir. Aslında Arte Tahir fena değil. Takıları, çantası ve ayakkabıları çok hoşuma gitti. Ama o elbisenin üstündeki yan tarafların pörtlek görüntüsü burda olmasına yetti ! Seval Birinci için hiçbir şey demiyorum diyemiyorum !



Ah Deniz vah Deniz demek istiyorum. Sen bir aralar neydin be Deniz Seki diyorum. Sorun kilolu olması değil sanki 36 bedenmişçesine seçimler yapıyor olması.



Ece Vahapoğlu 'nun elbisesi üstüne oturmamış. Göğüs bölgesine gerekli önem verilmiş ama bel bölgesi feci. Üstündeki süklüm süklüm görüntüyü, deseni, kumaşı ve taşlarıyla gerçekten fena bir elbise. Çanta ayrı bir zevksizlik örneği. Sadece takıları hoşuma gitti o kadar.



Sedef Baran 'ın elbisesinin rengini de kumaşını da hiçbir şeyi sevmedim ama saçlarının rengi ve tarzı eskiye oranla çok daha iyi görünüyor. Kaşlarını bir ton daha açarsa fena olmaz.



Irmak Atuk 'un elbisesi çok göz yorucu. Tasarım adına farklı şeylerin denenmesine karşı değilim ama içimden o mavi kumaşı yırtasım geliyor. Pembe ruj seçmesi ise işin bonusu.




Süreyya Yalçın her zaman ki gibi hep fazla hep frapan. Mercan içinde yüzmek gibi bir hayali var belli ki. Yüzmüşte zaten ! Hele o ayakkabıların seçimini yeminle Kate Moss bile yapamazdı. Sevgilisini de biraz beslesin adamcağızın resmen iliği kurumuş kanı çekilmiş hehehe :))



Saba Tümer o her an taşacakmış gibi görünen göğüsleriyle gecenin bombalarından. Böyle bir dekolte giyip de o manasız şal nedir anlaşılır iş değil !

Masada kesinlikle beyler hanımlara fark atmış. Acun Ilıcalı 'yı sanat eseri t-shirtleri olmadan görmek hoşuma gitti. Korcan Karar 'da gecenin bir diğer şık erkeği.




Gördüğüm en rüküş Tülin Şahin ile karşı karşıyasınız. Emilio Pucci elbise birinin üstünde ancak bu kadar kötü durabilir. Yanık teniyle elbisenin printleri ayrı tellerde. Son dönemde ekstra zayıfladı sanırım. Silikon göğüsler çok ön plana çıkmış güzel bir görüntü vermemiş. Saç modeli felaket! O beyaz kalın bantlı ayakkabıları ise beni benden aldı !



Susma hakkımı kullanabilir miyiiiim :)))



Bu karede konuşulacak olan Karun Kıraç ve çirkinlik ötesi pantolon paçasıyla eşşşsiz(!) güzellikteki ayakkabıları. Allahım neden Türk erkeklerinde bu paça boyu bu kadar sakil durur bilemiyorum ki !!



Emine Ün 'ün saç modeli geçenlerde konuştuğum farklı renklerde ki topuza güzel bir örnek olmuş. Sanki başka birinin saçını almış yapıştırmış gibi korkunç ötesi bir topuz modeli.



Burak Kut 'un yanındaki kim bilmiyorum. Eşi olabilir mi acaba. Kim olduğunu bilmiyorum ama frapanlığı, makyajı ve takılarıyla unutulmazlar arasında olduğunu biliyorum.


Share

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.