Pages

Gornji oglas

Wednesday, September 26, 2012

Naz* Fransa'ya gıderseeee.... ( Toulouse 1 )

Toulouse ' dayım ... Hanı hayal ettiklerinizi yasarken ,
bıan durup "oha yaa ben bunu hayal etmistim" dersiniz yaa.. 
Ben buara hep o duyguyu yasıyorum..





Ama bunları bu gece anlatmayacagım..Devamı cokyakında.
Sımdı Toulouse'u gezmeye baslayalım :) 

Ve St. Agustine Muzesıyle baslayalımmmm...







Her sey ayrı harıka..
Gectıgımız sene secmelı ders olarak aldıgım
Ronesans Dusuncesı ve Sanatı , devamında
Aydınlanma Cagında Kultur ve Sanat derslerınde gordugum
tablolar,anlatımlar,heykeller,......ya da benzerlerı
sımdı karsımda!






Veee show timeeee :)))
Mezardan cıktılar ve tablomu yaptılar yaa o derece!.....



Sadece cerceveyı al demıstım ama .... :)))


Acayıp eglendık ya!



Ve ufak bı mola sonrası St.Pierre'deyız...






Mentollü cay denıyoruz..
Bı kucuk bardak ıcılebılır:yanında bademle servıs edıldı..



Bu gecelık bukadar...
Toulouse'dan sevgıler :)

Jeans - Scarf : Mango
Ayakkabı \ Shoes : Lacoste
Ust \ Top : Stradivarius

Naz*


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.