Pages

Gornji oglas

Friday, September 14, 2012

Naz*ın Vogue Türkiye Fashion's Night Out kombini ;)

Işıl ışıl bir gece düşünün..Bağdat Caddesi'nde!
Gece yarısına kadar tüm mağazalar açık..Üstelik herzamanki gibi değil..
Daha janjanlı,parıl parıl,missss gibi her yer!
Her yerde ayrı bir dj,ayrı bi müzik..Ama birbirine girmemiş..Dolaşa dolaşa dinliyorsunuz..
Sokakta dans ediyor herkes,tempo tutup,içlerine giriyorsunuz..
Kampanyalar,çekilişler,indirimler....
Cüzdan kapanmak bilmiyor!..
32 dişiniz heran gözüküyor..Eller-kollar dolup taşıyor ama ağırlığı hissetmiyorsunuz!...

Sonra mı? Evde uyanıyorsunuz! Eyvahhhhh cepte para kalmamış :DDD




Şaka bir yana..Çok fazla indirim göremedim ben..Bir kaç mağazada güzel indirim vardı..
Onlardan yararlanmadım mı tabiiiii yararlandım :))
Doğum günüm geçse de hediyelerim bitmiyor :)
 Çek olarak çantama giren hediyeler,mağazadan poşet olarak çıkıyor :))


Hem yorulduk hem acıktık.."Günaydın" a oturmaya çalışıyoruz..Ama bildiğin kapıya dayandık 
sıra bekliyoruz :))



15.dk sonunda zafer! Cızbız köfteler mideye inerken,
şansımıza öyle güzel köşe masa geldi ki,
etrafı izliyoruz!...



Bir o mağaza bir bu mağaza derkeeeen
Suat Ateşdağlı çıkıyor birinden..
Hooop kop kop kopp! :)))



Hava iyice karardı..Mağaza önlerinde,içlerinde fotoğrafçılar..
Stil sahibi bayanları yakalayıp fotoluyo..
Alttaki kareyi Ed@ yakalamış..Biraz bulanık ama eklemeden edemedim ;)


Harika bir geceydi..İçim kıpır kıpır olduğu için kırmızı ve lame kullandım!
Topukludan kaçındım!Rahatlık ön plandaydı..Bu ojeyi ilk kez kulandım ve memnun kaldım.
Tek kat bile yeterli oldu.Ama ben çift sürdüm..


Pantolon / Pants - Kemer / Belt - Çanta / Bag: Mango
Üst / Top : Zara
Ayakkabı / Shoes : Hotiç
Kolye / Necklace : Koton

İstanbul'da son 3 günüm..Hadi bakalım :)

Naz*





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.