Pages

Gornji oglas

Friday, September 21, 2012

İstanbul FNO 'da Tanınmış Simalar !

FNO etkinliği süresince Nişantaşı ve İstinye Park 'da görülen ünlülerimize bir göz atalım isterim. Bakalım kimler nasılmış neler giymişler şıklar mı değiller mi :)


Arzu Kaprol 'un Vogue 'da ki Bugün Ne Giydim? kombinlerine bayıldım. Hergün birbirinden değişik ve tam onluk kıyafetlerle Ebru Şallı Tan hezimetini biraz olsun unutturmayı başardığı için şahsen kendisine teşekkür ederim :)


Aslı Şen 'in Balenciaga etek ve bluz kombini epey iddialı. Etekteki incecik pembe çizgi sayesinde bluz seçiminde de hakkıyla coşmuş. Gayet de güzel taşımış. Şahsen desen cümbüşünü düz renkli bir çantayla biraz olsun dizginlerdim ama yine de kötü diyemem. Saçları, sade makyajı ve ayakkabı eşleştirmesiyle çok hoşuma gitti.


Aslışah Alkoçlar 'ın giyimi çok hoşuma gidiyor. Yaşına uygun gencecik seçimleri ve dupduru güzelliğiyle hiç kuşkusuz ki pek alışık olmadığımız bir tarzda :) Yine sade elbisesi ve babetleriyle çok hoş.


Azade Balkaner 'in kıyafetini beğenmedim. Hele o ayakkabılar pek bir fena. Ama yüzünün ışıl ışıl görüntüsü ve güzelliği çok hoşuma gitti.


Başak Fransez 'in kıyafetini beğenmedim. Bu Chloé 'nin zımbalı botlarına benzer modelleri birtek ben mi beğenmiyorum acaba :)


Begüm Şen 'in etkinlik süresince Pinko 'da özel bir daveti vardı. Üstündeki bluzu Pinko 'dan. Ve o güzeller güzeli ayakkabılar da Christian Dior 'dan. Kaba formu ve topuk güzelliği insana yemede yanında yat dedirtiyor. Bayıldım !!
 
 
Burcu Karabacak bana günün süprizini yapan isim oldu. Hatırlarsanız kendisinin saçlarını ve makyajını epey eleştirmiştim(k). Belli ki saçlarına platin attırmış ve çok yakışmış. Özellikle tüm fotolara baktım ki acaba ışıktan mı diye. Ama yok tüm fotolarda renk aynı. Bu renk yüzüne ve ten rengine çok yakışmış. Elbisesi, aksesuarları makyajı bile gayet hoş. Bu olumlu değişikliğe devammm diyorum !
 
 
Dilek Hanif 'in Balenciaga ayakkabıları son gözdem. Seda Domaniç 'in dore etekle oluşturduğu kombini gayet şık.
 
 
Ebru Kadayıfçıoğlu Roland Mouret elbisesiyle çok şık. Çantasını tam göremesem de sanırım bir Victoria Beckham.
 
 
Ve Gül Saygı. Fotoyu görür görmez içimden uzun bir sarıııııı diye bağırmak geldi :) Evet yüzünün güzelliğiyle her renkten saçı rahatlıkla taşıyabilir ama sarı rengi o kadar yakıştırıyorum ki bu radikal değişiklik karşısında isyan edesim var !!
 
 
 

Eda Taşpınar 'dan bahsederken epey temkinliyim. Mesela üstündeki bariz Dolce&Gabbana kokuyor. Ama gelin görün ki orjinal olduğu müthiş şüpheli. Lakin dikişlerin acemiliği burdan bile belli. Christian Louboutin 'in slipper modeliyle güzel bir eşleştirme yapmış.

Omuzda o LV çanta olmasaydı Merve Hasman için yazacaklarım çok iyiydi.


Reyhan Çiftçi saçlarını kestirmiş iyi etmiş. Makyajını da düzeltirse eski günlerine geri dönecek gibi. Tabi bir de giyim kuşamında ki vamplıktan acilen kurtulması gerekiyor.


Rezzan Benardete 'nin tarzına bayıldım. Gayet sıradan beyaz bir bluz ve siyah etek giymiş ama nefis görünüyor. Napacam ben bu doğallık manyaklığımı bilmiyorum ki :) Mehry Mu çantası da ayrı bir güzel.

                                                               
Sinem Güven yine hoş hep hoş ! Abartısız şıklığı çok iyi uygulayanlardan. Kalp formlu çantasına bayıldım.


Sitare Akdilek her zaman ki iddialı giyinmiş. Yanılmıyorsam epey zayıfladı. Yüz ifadesindeki değişiklik bu fotoğraflarda çok belirgin.


Bahar Şer 'in modern kombinasyonu çok yakışmış. Özellikle deri pantolon harika duruyor. Aynı renkten gömleği ve siyah aksesuarları ile dozunda bir iddialık içinde.



Suna Vidinli 'nin sıradışı yeşil bluzunu beğenmedim. Ama kendisine yakışmış orası ayrı.


Yelda Tiftik 'in monokrom kıyafeti çok yakışmış. Narin hatlı yüzü koyu makyajı güzel kaldırıyor. Orada bir yerde de mini bir Chanel Boy görüyorum sanki :) Çok hoş.


Türkiye 'nin tek(!) top modeli Tülin Şahin mesleğine yaraşır bir görüntü içinde. Bu sefer gayet hoş ışıl ışıl görünüyor.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.