Pages

Gornji oglas

Saturday, September 29, 2012

Ed@ Beyoğlu Sanat Galerisi'nde...

Beyoğlu Sanat Galerisi, 25 Eylül- 6 Ekim 2012 tarihleri arasında,
Neslihan Aydınlıoğlu Eşin'in ‘Birikimlerim ve Biriktirdiklerim’ resim sergisine
ev sahipliği yapıyor!
En sevdiğim tablosu yukarıda gördüğünüz, İstanbul II tablosu oldu...
Sergisi iki bölümden oluşmakta... Medeniyetler Dönemi’nde akrilik boya ve karışık teknikle çalışırken, İstanbul Dönemi’nde yine karışık teknikle yoğun doku efektleri üzerine İstanbul’un tarihi eser profillerini yansıtıyor... İstanbul tarihi tabloları beni oldukça etkiledi, doku efektleri, gerçekten penceremden İstanbul manzarası seğrediyormuşum gibi hissettirdi bana....

İnanın, tabloların her birinde, farklı hisler kaplıyor içinizi.... Saatlerce durup, düşünmek istiyorsunuz... Sizi alıp başka yerlere götürüyor.... Ben bugün burada olmaktan ve böyle bir ressmla  tanışmaktan çok keyif aldım...
Bu serginin bir diğer ve en önemli noktası da, elde edilen gelirin Türk Böbrek Vakfına bağışlanacak olması... Bu güzel sergiyi gezerken, bir de böyle bir amaca hizmet ediyor
olduğunu bilmek, çok daha fazla etkiledi beni...





Sergiyle ilgili biraz daha detaylı bilgi için :
adresini ziyaret edebilirsiniz...
 Sevgiyle kalın...
Ed@

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.